Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Teorijsko uporište pograma rada s učenicima (CROSBI ID 58968)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Cvitković, Daniela, Wagner Jakab, Ana, Rakić, Vini Teorijsko uporište pograma rada s učenicima // Učenik s teškoćama između škole i obitelji / Igrić, Liljana, Fulgosi-Masnjak, Rea, Wagner Jakab, Ana (ur.). Zagreb: Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014. str. 116-119

Podaci o odgovornosti

Cvitković, Daniela, Wagner Jakab, Ana, Rakić, Vini

hrvatski

Teorijsko uporište pograma rada s učenicima

Sadržaj rada- rad se temelji na odgojnoj ulozi "škole za sve" koja potiče toleranciju, empatiju među djecom. S ciljem dostizanja istog navode se potrebni elementi za to u smislu socio-emocionalnog ponašanja, razvoja samopoimanja i socijalnih vještina kao temelje interakcije među djecom u školama.

tolerancija, prosocijalno ponašanje, socio-emocionalno ponašanje, razredi

nije evidentirano

engleski

Theoretical framework of students program

nije evidentirano

Tolerance, prosocial behavior, socio-emotional behavior, classrooms

nije evidentirano

Podaci o prilogu

116-119.

objavljeno

Podaci o knjizi

Učenik s teškoćama između škole i obitelji

Igrić, Liljana, Fulgosi-Masnjak, Rea, Wagner Jakab, Ana

Zagreb: Centar inkluzivne potpore IDEM

2014.

978-953-98972-3-7

Povezanost rada

Pedagogija