Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izazovi starenja osoba s intelektualnim teškoćama (CROSBI ID 240486)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Wagner Jakab, Ana ; Dumančić, Zrinka ; Sačer Katarina Izazovi starenja osoba s intelektualnim teškoćama // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 52 (2016), 2; 73-82

Podaci o odgovornosti

Wagner Jakab, Ana ; Dumančić, Zrinka ; Sačer Katarina

hrvatski

Izazovi starenja osoba s intelektualnim teškoćama

U ovom radu bit će prikazani neki izazovi starenja osoba s intelektualnim teškoćama na koje ukazuje međunarodna znanstvena i stručna zajednica zadnjih dvadesetak godina. U Hrvatskoj se o ovoj temi nedovoljno istraživalo i pisalo, iako su u velikoj mjeri prisutni problemi osiguravanja adekvatne skrbi za stariju populaciju osoba s intelektualnim teškoćama. Populacija starijih tipičnih osoba sve je brojnija u razvijenim zemljama, a životni vijek osoba s invaliditetom u razvijenim zemljama produljuje se paralelno sa životnim vijekom osoba tipičnog razvoja. Iako su neki procesi tijekom starenja slični za populaciju osoba sa i bez intelektualnih teškoća, ipak su prisutni i neki specifi čni povećani rizici kod osoba s teškoćama, o kojima je potrebno voditi računa prilikom planiranja podrške. Izazovi za društvo su osigurati adekvatnu skrb o osobama s intelektualnim teškoćama koje stare, a pritom voditi računa o specifi čnim potrebama ovih osoba, te u tom smjeru razvijati specifi čne politike i implementaciju strategija.

Starenje, intelektualne teškoće, servisi podrške

nije evidentirano

engleski

THE CHALLENGES OF AGING IN PERSONS WITH INTELLECTUAL DISABILITIE

nije evidentirano

Aging, Intellectual disabilities, support services

nije evidentirano

Podaci o izdanju

52 (2)

2016.

73-82

objavljeno

1331-3010

Povezanost rada

Pedagogija

Indeksiranost