Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Evaluacija učinaka rada mobilnih stručnih timova za učenike s poremećajem iz autističnog spektra i učenike s intelektualnim teškoćama u redovnim školama (CROSBI ID 649937)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Frey Škrinjar, Jasmina ; Klopotan, Žarka Evaluacija učinaka rada mobilnih stručnih timova za učenike s poremećajem iz autističnog spektra i učenike s intelektualnim teškoćama u redovnim školama // Kvaliteta i standardi usluga edukacijskih rehabilitatora. Zbornik radova 9. kongresa Saveza edukacijskih rehabilitatora s međunarodnim sudjelovanjem / Đurek, Vesna (ur.). Zagreb: Savez društava defektologa Hrvatske, 2012. str. 123-136

Podaci o odgovornosti

Frey Škrinjar, Jasmina ; Klopotan, Žarka

hrvatski

Evaluacija učinaka rada mobilnih stručnih timova za učenike s poremećajem iz autističnog spektra i učenike s intelektualnim teškoćama u redovnim školama

Ovaj rad je prikaz rezultata projekta NDP-a, Centra za autizam Zagreb i Učilišta za odrasle udruge IDEM. Cilj je projekta bio unapređenje podrške edukacijskom uključivanju učenika s autizmom i s intelektualnim teškoćama u redovne škole kroz uvođenje mobilnih stručnih timova. Projektom je obuhvaćeno 15 zagrebačkih osnovnih škola. Nastojalo se djelovati na stvaranje boljeg ozračja za odgojno-obrazovno uključivanje učenika s autizmom u redovnim školama kroz suradnju s nastavnicima, osvješćivanjem ostalih učenika u razredu kao i pružanjem odgovarajuće potpore samom učeniku s autizmom te njegovim roditeljima. Pretpostavka je da je djelovanje mobilnog stručnog tima korisno za stvaranje pozitivnog ozračja u školi prema inkluziji djece s posebnim potrebama, posebice s autizmom i da su postignuti konkretni pozitivni ishodi u nastavnom procesu (poboljšanje ozračja u školi, veća educiranost nastavnika o potrebama učenika s autizmom i o strategijama za njihovo podučavanje, povećanje osjetljivosti ostalih učenika za druge, veća spremnost roditelja učenika s posebnim potrebama na suradnju. Anketnim upitnikom će se ustanoviti u kojoj mjeri i na kojim područjima učitelji i stručni suradnici vide dobrobiti za svoju školu, za sebe kao stručnjake i za učenike s autizmom, a gdje vide teškoće, te koje segmente djelovanja stručnih timova u školama treba mijenjati i unapređivati. Dobiveni rezultati bit će pomoć u izradi programa rada mobilnih stručnih timova za učenike s poremećajem iz autističnog spektra u redovnim školama, kako bi oni postizali što veću učinkovitost.

poremećaji iz autističnog spektra ; edukacijsko uključivanje ; mobilni stručni timovi

nije evidentirano

engleski

Evaluation of the effects of mobile expert teams for students with autistic spectrum disorder and students with intellectual disabilities in regular primary schools

nije evidentirano

autistic spectrum disorders ; educational inclusion ; mobile expert team

nije evidentirano

Podaci o prilogu

123-136.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Kvaliteta i standardi usluga edukacijskih rehabilitatora. Zbornik radova 9. kongresa Saveza edukacijskih rehabilitatora s međunarodnim sudjelovanjem

Đurek, Vesna

Zagreb: Savez društava defektologa Hrvatske

978-953-96760-8-5

Podaci o skupu

9. Kongres Saveza edukacijskih rehabilitatora s međunarodnim sudjelovanjem - Kvaliteta i standardi usluga edukacijskih rehabilitatora

predavanje

12.04.2012-14.04.2012

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija