Net-generacija i učenje stranih jezika uz pomoć digitalnih medija (CROSBI ID 59014)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Velički, Damir ; Topolovčan, Tomislav
hrvatski
Net-generacija i učenje stranih jezika uz pomoć digitalnih medija
U prvom dijelu rada detaljnije se razmatraju mogućnosti digitalnih medija u organizaciji nastave, poučavanju i učenju, a zatim se prezentiraju rezultati istraživanja koje je 2016. godine provedeno među studentima1 Učiteljskog fakulteta u Zagrebu (N = 236). Cilj istraživanja bio je ispitati obilježja učenja stranih jezika uz pomoć različitih vrsta digitalnih medija. Pokazalo se da je najviše ispitanika učilo engleski i njemački jezik, a ako su učili više jezika, onda ih je najviše učilo dva jezika. Ispitanici su procijenili da su strane jezike najviše naučili u školi te pomoću TV-a i interneta, što uz učenje u inozemstvu smatraju i najvažnijim mjestima za učenje stranog jezika. Iako studenti preferiraju čitanje tekstova na stranom jeziku iz knjige, oni smatraju da je za učenje stranih jezika najbitnija povratna informacija i mogućnost samoprovjere. Bez obzira koliko su stranih jezika učili, studenti podjednako uče na različitim mjestima i koriste online rječnike, ali oni koji su učili jedan, dva ili četiri jezika nisu koristili besplatne online tečajeve stranih jezika. Interpretacija rezultata upućuje na to da studenti imaju obilježja net-generacije, koriste digitalne medije i uviđaju mogućnosti koje im digitalni mediji pružaju u učenju, ali i dalje koriste tiskovine te smatraju da je za učenje stranih jezika najbitnija škola
digitalni mediji, net-generacija, studenti, učenje stranih jezika
nije evidentirano
engleski
The net generation and the learning of foreign languages with the help of digital media
nije evidentirano
digital media, Net generation, students, learning of foreign languages
nije evidentirano
Podaci o prilogu
173-192.
objavljeno
Podaci o knjizi
Nastava i škola za net-generacije
Matijević, Milan
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2017.
978-953-8115-20-2