Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Jezik struke i inkluzija na tercijarnoj razini obrazovanja (CROSBI ID 650072)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Landsman Vinković, Mirela Jezik struke i inkluzija na tercijarnoj razini obrazovanja // Od teorije do prakse u jeziku struke (Zbornik radova). 2016. str. 85-97

Podaci o odgovornosti

Landsman Vinković, Mirela

hrvatski

Jezik struke i inkluzija na tercijarnoj razini obrazovanja

Sve je više i više studenata s invaliditetom koji se žele dalje obrazovati te je stoga „Škola za sve“ i inkluzija studenata s invaliditetom u tercijarno obrazovanje i zapošljavanje često spominjana tema. Pri sveučilištima djeluju uredi za studente s invaliditetom uz suradnju koordinatora na sastavnicama sveučilišta. Pojedine sastavnice sveučilišta donose svoje pravilnike o radu sa studentima s invaliditetom, kako sve ne bi ostalo na individualnim rješenjima pojedinih nastavnika i studenata. Međutim, s jedne strane sveučilišne nastavnike tijekom njihova obrazovanja u većini slučajeva nitko ne priprema za poučavanje studenata s invaliditetom, a s druge je strane i edukacija nastavnog sveučilišnog osoblja kao sastavni dio aktivnosti Ureda za studente s invaliditetom, nažalost, nedovoljna. Cilj je ovoga rada sagledati politike jednakoga pristupa visokom obrazovanju studenata s invaliditetom iz perspektive nastavnika stranih jezika struke na visokoškolskim ustanovama, u svrhu poboljšanja kvalitete nastavnog procesa i izjednačavanja mogućnosti studenata s invaliditetom. U radu će se predstaviti rezultati istraživanja provedenoga među (višim) predavačima stranih jezika struke na Filozofskom fakultetu u Zagrebu i na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu koje se sastoji od upitnika i intervjua o specifičnim poteškoćama na koje predavač stranih jezika struke može naići u radu sa studentima s invaliditetom.

edukacija nastavnoga sveučilišnoga osoblja ; inkluzija ; strani jezik struke ; studenti s invaliditetom ; tercijarno obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Language for Specific Purposes and Inclusion at the Tertiary Level of Education

nije evidentirano

university staff education ; inclusion ; foreign language for specific purposes ; students with disabilities ; tertiary education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

85-97.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova I. međunarodne konferencije Od teorije do prakse u jeziku struke

1849-9279

Podaci o skupu

Od teorije do prakse u jeziku struke

predavanje

19.02.2016-20.02.2016

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija