Jezik struke i inkluzija na tercijarnoj razini obrazovanja (CROSBI ID 650072)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Landsman Vinković, Mirela
hrvatski
Jezik struke i inkluzija na tercijarnoj razini obrazovanja
Sve je više i više studenata s invaliditetom koji se žele dalje obrazovati te je stoga „Škola za sve“ i inkluzija studenata s invaliditetom u tercijarno obrazovanje i zapošljavanje često spominjana tema. Pri sveučilištima djeluju uredi za studente s invaliditetom uz suradnju koordinatora na sastavnicama sveučilišta. Pojedine sastavnice sveučilišta donose svoje pravilnike o radu sa studentima s invaliditetom, kako sve ne bi ostalo na individualnim rješenjima pojedinih nastavnika i studenata. Međutim, s jedne strane sveučilišne nastavnike tijekom njihova obrazovanja u većini slučajeva nitko ne priprema za poučavanje studenata s invaliditetom, a s druge je strane i edukacija nastavnog sveučilišnog osoblja kao sastavni dio aktivnosti Ureda za studente s invaliditetom, nažalost, nedovoljna. Cilj je ovoga rada sagledati politike jednakoga pristupa visokom obrazovanju studenata s invaliditetom iz perspektive nastavnika stranih jezika struke na visokoškolskim ustanovama, u svrhu poboljšanja kvalitete nastavnog procesa i izjednačavanja mogućnosti studenata s invaliditetom. U radu će se predstaviti rezultati istraživanja provedenoga među (višim) predavačima stranih jezika struke na Filozofskom fakultetu u Zagrebu i na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu koje se sastoji od upitnika i intervjua o specifičnim poteškoćama na koje predavač stranih jezika struke može naići u radu sa studentima s invaliditetom.
edukacija nastavnoga sveučilišnoga osoblja ; inkluzija ; strani jezik struke ; studenti s invaliditetom ; tercijarno obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Language for Specific Purposes and Inclusion at the Tertiary Level of Education
nije evidentirano
university staff education ; inclusion ; foreign language for specific purposes ; students with disabilities ; tertiary education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
85-97.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova I. međunarodne konferencije Od teorije do prakse u jeziku struke
1849-9279
Podaci o skupu
Od teorije do prakse u jeziku struke
predavanje
19.02.2016-20.02.2016
Zagreb, Hrvatska