Aplikacija za automatizaciju CRM kampanja (CROSBI ID 411423)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Špendić, Marija
Fertalj, Krešimir
hrvatski
Aplikacija za automatizaciju CRM kampanja
Ovaj rad obuhvaća teorijsku podlogu o CRM-u te jednom njegovom modulu, CRM kampanjama. CRM je poslovna strategija tvrtke, osmišljena da bi se smanjili troškovi i povećala profitabilnost organizacije i zadovoljstvo klijenta. Njegov modul CRM kampanje služi kako bi se ponudom opcija zadržali stari klijenti i privukli novi, te kako bi se promovirala nova opcija koju organizacija nudi. Razvijeno rješenje obuhvaća proces nastanka kampanje koje se sastoji od početnog kreiranja kampanje, dodavanja kanala komunikacije te vremenskog izvođenja svakog od kanala, pokretanja kampanje do njenog završetka. Po završetku kampanje, a i tijekom njenog izvođenja, moguće je pratiti kretanje klijenata kroz kampanju te njihovu statistiku.
CRM, CRM kampanje, automatizacija CRM kampanja, kanali komunikacije CRM kampanje, zadovoljstvo klijenta
nije evidentirano
engleski
Application for automation of CRM campaigns
nije evidentirano
CRM, CRM Campaigns, CRM Campaign Automation, CRM Campaign Communication Channels, Customer Satisfaction
nije evidentirano
Podaci o izdanju
56
12.07.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zagreb