Facebook – nova obrazovna platforma u nastavi povijesti (CROSBI ID 240983)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Filipović, Sergej ; Vučetić, Andrea
hrvatski
Facebook – nova obrazovna platforma u nastavi povijesti
Munjevit i ubrzan razvoj tehnologije te sve veća upotreba računala u nastavi od današnjeg prosvjetnog djelatnika zahtijevaju više nego što je to bilo potrebno u tradicionalnoj nastavi. Osluškujući interese učeničke populacije, postaje evidentna sve veća maloljetnička okupiranost društvenom mrežom Facebook. U radu se nastoji opisati i analizirati istraživanje tog fenomena, provedeno s učenicima triju odjela šestoga razreda. S obzirom da osnovnoškolci svakodnevno provode vrijeme na Facebooku, cilj je rada provjeriti može li se ovisnost o virtualnom svijetu iskoristiti kako bi se poboljšali školski rezultati učenika u nastavi povijesti. S obzirom na rezultate, korištenje „Facebook metode“ pokazalo se korisnim jer su učenici pokazali značajno veći školski uspjeh.
učenje na daljinu ; Facebook ; individualizirana nastava povijesti ; školski uspjeh
nije evidentirano
engleski
Facebook - a new educational platform in history teaching
nije evidentirano
distance learning ; Facebook ; history class ; school success
nije evidentirano