Prevladavanje govornih poremećaja i učenje stranog jezika kroz dramatizaciju (CROSBI ID 752830)
Druge vrste radova | ostali članci/prilozi
Podaci o odgovornosti
Hercigonja Salamoni, Darija ; Pavelin, Bogdanka
hrvatski
Prevladavanje govornih poremećaja i učenje stranog jezika kroz dramatizaciju
Ovim izlaganjem predstavljamo rezultat pluridisciplinarnog pristupa u prevladavanju govornog poremećaja kod djeteta s brzopletošću i mucanjem. Pluridisciplinarnost i značaj dramske komponente u verbotonalnoj metodi zajednički su okvir koji povezuje na konkretnom slučaju terapiju govornog poremećaja s redovnom nastavom engleskog kao stranog jezika. Kao i u govornoj rehabititaciji, tako i u nastavi stranog jezika, dramska aktivnost tj. upotreba jezika u prostoru i situaciji omogućava i olakšava integraciju, potiče spremnost na komunikaciju, motivira jezičnu kreativnost i utječe na razvoj svijesti o vlastitim sposobnostima. Ovladavanje stranim jezikom pridonosi daljnjem razvoju globalne komunikacijske kompetencije na materinjem jeziku.
verbotonalnost ; dramatizacija ; pluridisciplinarnost
nije evidentirano
engleski
Speech disorders overcoming and foreign language learning through dramatizations
nije evidentirano
verbotonality ; dramatization ; pluridisciplinarity
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Verbotonalni razgovori, 4(2), 18-20.
2001.
nije evidentirano
objavljeno