Tematske rute u zavičajnoj nastavi - Istarski književni itinerari (CROSBI ID 241290)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Urošević, Nataša ; Urošević-Hušak, Jelena
hrvatski
Tematske rute u zavičajnoj nastavi - Istarski književni itinerari
U radu su istražene inovativne mogućnosti primjene tematskih ruta u zavičajnoj nastavi i predstavljen projekt istarskih književnih itinerara, a temeljno teorijsko-metodološko polazište je koncept zavičajne nastave istarskog pedagoga Tone Peruška. Istraživanjem se ukazuje da se zavičajna nastava, istraživanjem, upoznavanjem, očuvanjem i afirmacijom lokalnih, regionalnih i nacionalnih vrijednosti i osobitosti, kroz koncept multikulturalnog i interkulturalnog obrazovanja, adekvatno uklapa u odgoj i obrazovanje za Europsku uniju. Na temelju konkretnih iskustava iz nastavne prakse predstavljeni su mogući modeli promišljanja i osmišljavanja tematskih ruta u zavičajnoj nastavi. Autorice zaključuju da ovakvi alternativni oblici terenske nastave potiču kreativnost učenika i studenata, olakšavaju usvajanje ključnih spoznaja kroz timski rad i interaktivnu projektnu nastavu, potičući sve sudionike na inovativno promišljanje prošlosti, sadašnjosti i budućnosti svog zavičaja.
zavičajna nastava, tematske rute, književni itinerar, Istra
nije evidentirano
engleski
Thematic routes in the homeland teaching - Istrian literary itineraries
nije evidentirano
homeland teaching, thematic routes, literary itineraries, Istria
nije evidentirano