Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Konstruktivistička nastava: teorija i empirijska istraživanja (CROSBI ID 15348)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | međunarodna recenzija

Topolovčan, Tomislav ; Rajić, Višnja ; Matijević, Milan Konstruktivistička nastava: teorija i empirijska istraživanja. Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017

Podaci o odgovornosti

Topolovčan, Tomislav ; Rajić, Višnja ; Matijević, Milan

hrvatski

Konstruktivistička nastava: teorija i empirijska istraživanja

Ova je monografija rezultat višegodišnjega proučavanja uloge digitalnih medija u informalnom učenju i nastavi koju škole organiziraju za pripadnike net-generacija, ali u knjizi su prezentirani i rezultati najnovijih istraživanja troje članova istraživačke skupine „Nastava i škola za net-generacije“. Ti su rezultati prikupljeni na uzorcima učenika i nastavnika osnovnih i srednjih škola u Hrvatskoj. Empirijski su rezultati stavljeni u kontekst teorija nastave i učenja koje se nalaze u novijoj didaktičkoj i psihološkoj literaturi.

digitalni mediji, konstruktivizam, nastava, reformska pedagogija

nije evidentirano

engleski

Constructivist teaching: theory and empirical research

nije evidentirano

digital media, constructivism, teaching, reform pedagogy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2017.

978-953-8115-26-4

272

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija