Konstruktivistička nastava: teorija i empirijska istraživanja (CROSBI ID 15348)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Topolovčan, Tomislav ; Rajić, Višnja ; Matijević, Milan
hrvatski
Konstruktivistička nastava: teorija i empirijska istraživanja
Ova je monografija rezultat višegodišnjega proučavanja uloge digitalnih medija u informalnom učenju i nastavi koju škole organiziraju za pripadnike net-generacija, ali u knjizi su prezentirani i rezultati najnovijih istraživanja troje članova istraživačke skupine „Nastava i škola za net-generacije“. Ti su rezultati prikupljeni na uzorcima učenika i nastavnika osnovnih i srednjih škola u Hrvatskoj. Empirijski su rezultati stavljeni u kontekst teorija nastave i učenja koje se nalaze u novijoj didaktičkoj i psihološkoj literaturi.
digitalni mediji, konstruktivizam, nastava, reformska pedagogija
nije evidentirano
engleski
Constructivist teaching: theory and empirical research
nije evidentirano
digital media, constructivism, teaching, reform pedagogy
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2017.
978-953-8115-26-4
272
objavljeno