Kreativnost učitelja u primarnom obrazovanju (CROSBI ID 651039)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Pančić, Kristina ; Đuranović, Marina
hrvatski
Kreativnost učitelja u primarnom obrazovanju
Biti učitelj u današnjem vremenu eksplozije znanja, ubrzanog razvoja tehnike i tehnologije, globalizacije, nove organizacije života i rada teže je no što je bilo ikada prije. Pred učitelja se postavljaju kompleksni zadatci i izazovi te kako bi adekvatno odgovorio na njih potrebne su mu brojne kompetencije, kao i sposobnost kreativnog promišljanja i djelovanja. Kreativnost se može uvrstiti u vrlo važne ciljeva učenja u 21. stoljeću. Ona je važna na individualnoj, društvenoj i globalnoj razini. Bez kreativnih pojedinaca ne bi bilo inovacija, razvoja znanosti, umjetnosti, književnosti. Škola bi trebala biti mjesto poticanja i razvoja učeničke kreativnosti. Nažalost, to uvijek nije tako i veliki broj škola kreativnosti ne pridaje značaj koji bi trebao. Učitelji imaju vrlo važnu ulogu u razvijanju svih komponenata učeničke kreativnosti. No, kreativni učitelji su više iznimka nego pravilo. Kreativni učenici su velikom broju učitelja teret, a ne dar. U ovom radu će se pokušati objasniti pojam kreativnost, ukazati na njezinu važnost te prikazati strategije za razvoj učeničke kreativnosti. Budući da povećanje kreativnosti u nastavi započinje s učiteljem ukazat će se na potrebu kreativnijeg akademskog obrazovanja budućih učitelja. Naime, učitelji ne mogu spoznati važnost i prednosti kreativne nastave ako ju i sami nisu doživjeli.
poticanje kreativnosti ; poučavanje ; škola ; učenici ; učitelj
nije evidentirano
engleski
Creativity in Primary Education Teachers
nije evidentirano
encouraging creativity ; teaching ; school ; students ; teacher
nije evidentirano
Podaci o prilogu
127-136.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost
Bouillet, Dejana ; Đuranović, Marina ; Tot, Daria
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-8115-23-3
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096