Primjena ITIL-a u održavanju softvera (CROSBI ID 411981)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Puja, Ivana
Čandrlić, Sanja
hrvatski
Primjena ITIL-a u održavanju softvera
ITIL je okvir koji pruža smjernice za najbolju praksu u svim aspektima upravljanja uslugama. ITIL definira kako organizirati sustav i upravljati mrežom odjela unutar pojedine organizacije te se bazira na organizacijskoj strukturi i zahtjevima organizacije predstavljajući sveobuhvatan skup postupaka za upravljanje raznim IT uslugama. U ovom radu detaljno je opisan životni ciklus ITIL-a koji obuhvaća sljedeće faze: strategija usluge, dizajn usluge, tranzicija usluge, kontinuirano poboljšanje usluga i operativno upravljanje uslugama, kojemu je dana posebna pažnja. U toj fazi usluga je puštena u pogon te je bitno da sve komponente rade kako bi usluga bila učinkovito pružena i aktivnost upravljanja uslugom kontrolirana. Nekim od tih problema bavi se i održavanje softvera. U zaključku ovog rada objašnjeno je na koji način je ITIL primjenjiv u održavanju softvera.
ITIL, softver, održavanje softvera, životni ciklus, usluga, upravljanje
nije evidentirano
engleski
ITIL process for software maintenance
nije evidentirano
ITIL, software, software maintenance, life cycle, service, management
nije evidentirano
Podaci o izdanju
39
13.07.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Rijeka