Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena ITIL-a u održavanju softvera (CROSBI ID 411981)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Puja, Ivana Primjena ITIL-a u održavanju softvera / Čandrlić, Sanja (mentor); Rijeka, . 2017

Podaci o odgovornosti

Puja, Ivana

Čandrlić, Sanja

hrvatski

Primjena ITIL-a u održavanju softvera

ITIL je okvir koji pruža smjernice za najbolju praksu u svim aspektima upravljanja uslugama. ITIL definira kako organizirati sustav i upravljati mrežom odjela unutar pojedine organizacije te se bazira na organizacijskoj strukturi i zahtjevima organizacije predstavljajući sveobuhvatan skup postupaka za upravljanje raznim IT uslugama. U ovom radu detaljno je opisan životni ciklus ITIL-a koji obuhvaća sljedeće faze: strategija usluge, dizajn usluge, tranzicija usluge, kontinuirano poboljšanje usluga i operativno upravljanje uslugama, kojemu je dana posebna pažnja. U toj fazi usluga je puštena u pogon te je bitno da sve komponente rade kako bi usluga bila učinkovito pružena i aktivnost upravljanja uslugom kontrolirana. Nekim od tih problema bavi se i održavanje softvera. U zaključku ovog rada objašnjeno je na koji način je ITIL primjenjiv u održavanju softvera.

ITIL, softver, održavanje softvera, životni ciklus, usluga, upravljanje

nije evidentirano

engleski

ITIL process for software maintenance

nije evidentirano

ITIL, software, software maintenance, life cycle, service, management

nije evidentirano

Podaci o izdanju

39

13.07.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Rijeka

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti