Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nastava i škola za net-generacije (CROSBI ID 15378)

Urednička knjiga | monografija (znanstvena)

Nastava i škola za net-generacije / Matijević, Milan (ur.) Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017

Podaci o odgovornosti

Matijević, Milan

hrvatski

Nastava i škola za net-generacije

U ovoj knjizi se nalazi jedanaest radova članova istraživačkog tima „Nastava i škola za net-generacije: Unutarnja reforma nastave u osnovnim i srednjim školama“. To je naziv znanstvenog projekta koji je financirala Hrvatska zaklada za znanost u vremenu od 2014. do 2017. godine. Kao aktivni istraživači u ovom su projektu djelovali: Davorka Bačeković-Mitrović, Željka Dijanić, Mario Dumančić, Lidija Eret, Goran Lapat, Nevenka Maras, Milan Matijević, Medica-Ružić, Dubravka Miljković, Siniša Opić, Višnja Rajić, Tomislav Topolovčan, Damir Velički i Vladimira Velički. Popis radova ovog istraživačkog tima nalazi se na kraju ove knjige. U ovu knjigu su uvršteni odabrani radovi koji su reprezentativni za temu istraživačkog projekta odnosno za glavno istraživačko pitanje koje je postavljeno na početku istraživanja: Kako bi trebali izgledati nastava i škola u kojima će želju za učenjem i svoje razvojne potrebe u idućim godinama zadovoljavati pripadnici net-generacija. Glavno je istraživačko pitanje, dakle, didaktičke naravi i traži razmatranje postojećih teorija nastave i učenja te definiranja uloga glavnih subjekata, učenika i učitelja, u kontekstu novog multimedijskog okruženja. Naravno, važni subjekti u školovanju pripadnika net generacija su i roditelji, pa su i oni obuhvaćeni empirijskim istraživanjima i teorijskim razmatranjima u ovoj knjizi. Ispitivanja učenika, učitelja i roditelja za potrebe radova u ovoj knjizi provedena su u velikom broju osnovnih i srednjih škola u raznim dijelovima Hrvatske, ali ovdje ćemo ipak nabrojati škole u kojima smo češće boravili radi ispitivanja i razmjene mišljenja s nastavnicima, ravnateljima i stručnim suradnicima: Osnovna škola Đulovac ; Osnovna škola Ljubo Babić, Jastrebarsko ; Osnovna škola Lipik ; Osnovna škola braće Radića Pakrac ; Osnovna škola Vjenceslava Novaka, Zagreb ; Osnovna škola Antuna Gustava Matoša, Zagreb ; Osnovna škola Lijepa naša Tuhelj ; Prva osnovna škola, Varaždin ; Osnovna škola Ostrog Kaštel Lukšić ; Druga osnovna škola, Bjelovar.

didaktika, predmetno-nastavni sustav, didaktičke teorije, didaktički aksiomi, teorije učenja, konstruktivistička nastava, obrazovna neuroznanost

Monografija sadrži radove iz znanstvenog projekta koji je realiziran od 2014. do 2017. uz financijsku podršku Hrvatske zaklade za znanost.

engleski

School for the net generation

nije evidentirano

didactics, class-subject system, didactic theories, didactic axioms, leraning theories, constructivism in teaching, educational neuroscience

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2017.

978-953-8115-20-2

347

objavljeno

Povezanost rada

nije evidentirano