Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Važnost kulture samovrednovanja u odgoju i obrazovanju (CROSBI ID 241809)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Tot, Daria Važnost kulture samovrednovanja u odgoju i obrazovanju // Napredak (Zagreb), 154 (2013), 3; 271-288

Podaci o odgovornosti

Tot, Daria

hrvatski

Važnost kulture samovrednovanja u odgoju i obrazovanju

Bitna pretpostavka za uspješno samovrednovanje jest stalnost njegova provođenja ali i stvaranje kulture samovrednovanja u školi i njezinu okružju, o čemu govore rezultati brojnih istraživanja u svijetu i u Hrvatskoj. Pri tome se naglašava da je razina autonomije škole temeljno polazište i uvjet za ostvarenje svih promjena i uvođenja inovacija. Kultura samovrednovanja podrazumijeva primjereno interpretiranje podataka prikupljenih relevantnim metodološkim postupcima, instrumentima i tehnikama s ciljem otkrivanja uzroka i objašnjavanja okolnosti koje utječu na utvrđivanje stvarnog stanja. U članku je pregled različitih pristupa i shvaćanja važnosti pojedinih sastavnica kulture samovrednovanja u odgoju i obrazovanju te kritički osvrt o stajalištima različitih autora o pitanjima kulture samovrednovanja. Jednako tako ističe se podudarnost i različitost u pristupima i promišljanjima relevantnih teoretičara i istraživača oko bitnih pitanja samovrednovanja kao što su, primjerice, samovrednovanje i profesionalno djelovanje učitelja, poticanje kontinuiranih promjena u svih njegovih sudionika, provedba procesa samovrednovanja s naglaskom na pretpostavke kvalitetnog samovrednovanja, njegovu metodologiju, subjekte vrednovanja kao i metaevaluaciju. Ključne riječi: kultura samovrednovanja, profesionalni razvoj učitelja, školsko samovrednovanje, sudionici samovrednovanja

kultura samovrednovanja, profesionalni razvoj učitelja, školsko samovrednovanje, sudionici samovrednovanja

nije evidentirano

engleski

Importance of self-evaluation culture in education

nije evidentirano

self-evaluation culture, professional performance of teachers, selfevaluation in schools, participants of self-evaluation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

154 (3)

2013.

271-288

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

nije evidentirano