Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strategic Marketing Analysis Of Cultural Tourism Destination (Case Study Pula) (CROSBI ID 651335)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija

Urošević, Nataša ; B. Bogunović, S. Blašković Janko, A. Kancelar, M. Bajlo, I. Kihli Strategic Marketing Analysis Of Cultural Tourism Destination (Case Study Pula) // 22th CROMAR Congress Proceedings, Pula, 2011. 2011. str. 993-1007

Podaci o odgovornosti

Urošević, Nataša ; B. Bogunović, S. Blašković Janko, A. Kancelar, M. Bajlo, I. Kihli

engleski

Strategic Marketing Analysis Of Cultural Tourism Destination (Case Study Pula)

U radu su predstavljeni rezultati primarnog istraživanja, provedenog s ciljem prikupljanja informacija za situacijsku analizu i strateško planiranje kulturnog turizma u Puli. Glavni cilj istraživanja bio je analizirati stavove ključnih dionika o perspektivama Pule kao destinacije kulturnog turizma i definirati ključne elemente kulturnog identiteta grada, koji ga čine jedinstvenim i prepoznatljivim u percepciji njegovih stanovnika i gostiju. Povezujući globalne trendove i preferencije postmodernih turista s lokalnim opredjeljenjem za održivi razvoj, postavljena je hipoteza da kulturni i ostali oblici selektivnog turizma najbolje odgovaraju destinacijama koje karakterizira bogatstvo kulturne i prirodne baštine, ali i ekstremna sezonalnost, standardizirana i unificirana ponuda masovnog turizma, te nedostatak prepoznatljivosti i lokalne autentičnosti. U tu svrhu provedeno je istraživanje, te je, kombinacijom kvantitativnih i kvalitativnih metoda, ispitano 417 turista, 296 lokalnih stanovnika i 13 stručnjaka. Analiza podataka pokazala je da ključne elemente destinacijskog identiteta Pule čine baštinski turizam, kreativne industrije, multikulturalizam, civilno društvo, alternativna kultura i lokalni način života. Pošto je kultura jedan od glavnih motiva za posjet gradu, kao mogući poželjni razvojni model predložen je projekt Europske prijestolnice kulture. Radi se o prvom istraživanju ovakvog tipa u kojem su sudjelovali i studenti Interdisciplinarnog studija Kultura i turizam.

cultural tourism, situation analysis, marketing, Pula

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

993-1007.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

22th CROMAR Congress Proceedings, Pula, 2011

Podaci o skupu

22th CROMAR Congress - MARKETING CHALLENGES IN NEW ECONOMY

predavanje

01.01.2011-01.01.2011

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija