Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Nekonvencionalna komunikacija kulturnih ustanova (CROSBI ID 412440)

Ocjenski rad | specijalistički sveučilišni poslijediplomski rad

Blažević, Iva Nekonvencionalna komunikacija kulturnih ustanova / Dlačić, Jasmina (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2017

Podaci o odgovornosti

Blažević, Iva

Dlačić, Jasmina

hrvatski

Nekonvencionalna komunikacija kulturnih ustanova

Rad govori o nekonvencionalnoj komunikaciji kulturnih ustanova.

kulturne ustanove, marketing u neprofitnim organizacijama, marketing u kulturnim ustanovama, nekonvencionalna komunikacija, ponašanje potrošača

nije evidentirano

engleski

Unconventional communication in cultural institutions

nije evidentirano

cultural institutions, marketing of non-profit organizations, marketing of cultural institutions, unconventional communication, consumer behaviour

nije evidentirano

Podaci o izdanju

125

19.06.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija