Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Etika oglašavanja (CROSBI ID 412449)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Škarjak, Manuela Etika oglašavanja / Dlačić, Jasmina (mentor); Vujičić, Maja (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2017

Podaci o odgovornosti

Škarjak, Manuela

Dlačić, Jasmina

Vujičić, Maja

hrvatski

Etika oglašavanja

U radu se dolazi di spoznaje i zaključka o primjeni etike oglašavanja na televizijsko oglašavanje u Republici Hrvatskoj.

etika, oglašavanje, ne-etični oglasi, televizijsko oglašavanje

nije evidentirano

engleski

Ethics of advertising

nije evidentirano

ethics, ethics of advertising, unethical ads, television advertising

nije evidentirano

Podaci o izdanju

33

18.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija