izvor podataka: crosbi
!
Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje (CROSBI ID 412464)
Ocjenski rad | diplomski rad
Glavina, Martina
Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje / Dlačić, Jasmina (mentor);
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2017
Podaci o odgovornosti
Glavina, Martina
Dlačić, Jasmina
hrvatski
Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje
Rad govori o međusobnom stvaranju vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje
poslovni subjekti, vrijednost za kupca, reaktivnost kupaca, prikupljanje znanja, kvaliteta odnosa, buduća suradnja
nije evidentirano
engleski
Mutually creating value for consumers in the business spending market
nije evidentirano
business entities, value for customer, customer reactivity, knowledge gathering, quality of relationships, future co-operation
nije evidentirano
Podaci o izdanju
51
21.06.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove