Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje (CROSBI ID 412464)

Ocjenski rad | diplomski rad

Glavina, Martina Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje / Dlačić, Jasmina (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2017

Podaci o odgovornosti

Glavina, Martina

Dlačić, Jasmina

hrvatski

Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje

Rad govori o međusobnom stvaranju vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje

poslovni subjekti, vrijednost za kupca, reaktivnost kupaca, prikupljanje znanja, kvaliteta odnosa, buduća suradnja

nije evidentirano

engleski

Mutually creating value for consumers in the business spending market

nije evidentirano

business entities, value for customer, customer reactivity, knowledge gathering, quality of relationships, future co-operation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

51

21.06.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija