Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Demistifikacija razvoja ljudskih potencijala u obrazovanju: Hrvatska perspektiva (CROSBI ID 59356)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Mrnjaus, Kornelija ; Vignjević, Bojana Demistifikacija razvoja ljudskih potencijala u obrazovanju: Hrvatska perspektiva // Suvremeni izazovi u radu (školskog) pedagoga. Zbornik u čast Stjepana Staničića / Turk, Marko ; Kušić, Siniša ; Mrnjaus, Kornelija et al. (ur.). Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2017. str. 196-213

Podaci o odgovornosti

Mrnjaus, Kornelija ; Vignjević, Bojana

hrvatski

Demistifikacija razvoja ljudskih potencijala u obrazovanju: Hrvatska perspektiva

Razvoj ljudskih potencijala relativno je mlada disciplina, koja je još uvijek u razvoju. Pojam su prvi puta upotrijebili Harbison i Myers 1964.g u kontekstu ljudskog kapitala i ljudskog razvoja. Postojanje velikog broja različitih definicija (preko dvadeset), multidisciplinarnost, neusuglašenost oko odnosa s konceptom upravljanja ljudskim potencijalom i dr., samo su neki od izazova s kojima se suočavaju oni koji proučavaju, poučavaju i u praksi primjenjuju razvoj ljudskih potencijala. Unatoč brojnim izazovima, mnogi će se složiti da su četiri glavne svrhe razvoja ljudskih potencijala: poboljšanje individualne ili grupne učinkovitosti i izvedbe, poboljšanje organizacijske učinkovitosti i izvedbe, razvoj znanja, vještina i kompetencija, povećanje ljudskog potencijala i osobni rast. Teorijsku obradu i praktičnu primjenu koncepta razvoja ljudskih potencijala prvenstveno ćemo pronaći u poslovnom okruženju. Prisutan je i u odgojno-obrazovnim ustanovama u Hrvatskoj iako ne pod tim nazivom, a i koncipiran je na način određen propisima i zakonima koji reguliraju status učitelja. Cilj je preglednog rada kroz teorijsku obradu pojma razvoja ljudskih potencijala, navodeći i analizirajući dostupne definicije, demistificirati pojam razvoja ljudskih potencijala i obrazložiti svoja promišljanja o tome je li razvoj ljudskih potencijala u odgojno-obrazovnim ustanovama u Hrvatskoj iluzija, potreba ili neizbježnost. Autorice u radu govore i o ulozi emocionalnih kompetencija kao važnog aspekta razvoja ljudskih potencijala.

razvoj ljudskih potencijala ; odgojno-obrazovne ustanove ; emocionalne kompetencije

nije evidentirano

engleski

Demystification of Human Resources Development in Education: Croatian Perspective

nije evidentirano

human resources development ; education ; Croatian perspective

nije evidentirano

Podaci o prilogu

196-213.

objavljeno

Podaci o knjizi

Suvremeni izazovi u radu (školskog) pedagoga. Zbornik u čast Stjepana Staničića

Turk, Marko ; Kušić, Siniša ; Mrnjaus, Kornelija ; Zloković, Jasminka

Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

2017.

978-953-7975-46-3

Povezanost rada

Pedagogija