Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Sposobnost upravljanja emocijama i nasilje preko interneta kod srednjoškolaca (CROSBI ID 413082)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bočkai, Agata Sposobnost upravljanja emocijama i nasilje preko interneta kod srednjoškolaca / Šincek, Daniela (mentor); Babić Čikeš, Ana (neposredni voditelj). Osijek, Filozofski fakultet Osijek, . 2016

Podaci o odgovornosti

Bočkai, Agata

Šincek, Daniela

Babić Čikeš, Ana

hrvatski

Sposobnost upravljanja emocijama i nasilje preko interneta kod srednjoškolaca

Cilj ovog istraživanja bio je ispitati učinkovitost programa prevencije nasilja preko interneta i ispitati povezanost emocionalne inteligencije, doživljavanja i činjenja nasilja preko interneta kod učenika srednje škole. Istraživanje je provedeno na uzorku od N=130 učenika srednje škole Gimnazija 1 u Osijeku. Instrumenti korišteni u istraživanju bili su: Upitnik otkrivanja podataka o sebi na internetu (Milić i Tomašić Humer, 2015), Upitnik znanja o nasilju preko interneta (Milić i Tomašić Humer, 2015), Skala doživljavanja/činjenja nasilja preko interneta (Cetin, Yaman i Peker, 2011) i Test upravljanja emocijama (Babić Čikeš i Buško, 2013). Rezultati pokazuju da program prevencije nije imao učinka na znanje o nasilju preko interneta, doživljavanje i činjenje nasilja te na otkrivanje osobnih podataka o sebi na internetu kod učenika srednje škole. Međutim, pronađena je statistički značajna razlika između kontrolne i tretmanske skupine u doživljavanju i činjenju nasilja, gdje su sudionici tretmanske skupine izjavili da doživljavaju i čine više nasilja od sudionika kontrolne skupine. Također, pronađena je statistički značajna niska negativna povezanost između rezultata na Testu upravljanja emocijama i rezultata na Subskali činjenja nasilja preko interneta. Oni sudionici koji su ostvarili viši rezultat na Testu upravljanja emocijama, čine manje nasilja preko interneta. Konačno, pronađena je statistički značajna visoka pozitivna povezanost između rezultata na Subskali činjenje nasilja preko interneta i rezultata na Subskali doživljavanja nasilja preko interneta što upućuje na to da oni sudionici koji čine nasilje preko interneta ga ujedno i doživljavaju.

nasilje preko interneta, učenici srednje škole, kontrolna i tretmanska skupina, emocionalna inteligencija

nije evidentirano

engleski

Emotion regulation and internet violence among secondary school pupils

nije evidentirano

cyber bullying, high school students, control and treatment group, emotional intelligence

nije evidentirano

Podaci o izdanju

33

28.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet Osijek

Osijek

Povezanost rada

Psihologija