Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Sposobnost upravljanja emocijama i nasilje preko interneta kod osnovnoškolaca (CROSBI ID 413083)

Ocjenski rad | diplomski rad

Fintić, Teodora Sposobnost upravljanja emocijama i nasilje preko interneta kod osnovnoškolaca / Šincek, Daniela (mentor); Babić Čikeš, Ana (neposredni voditelj). Osijek, Filozofski fakultet Osijek, . 2015

Podaci o odgovornosti

Fintić, Teodora

Šincek, Daniela

Babić Čikeš, Ana

hrvatski

Sposobnost upravljanja emocijama i nasilje preko interneta kod osnovnoškolaca

S obzirom da postoji ograničeni broj istraživanja o učinkovitosti prevencija nasilja preko interneta, ovo istraživanje nastojalo je provjeriti kvalitetu primjenjenog programa prevencije nasilja preko interneta na uzorku ranih adolescenata. Također, istraživanje je nastojalo ispitati povezanost sposobnosti upravljanja emocijama i uključivanja u nasilje preko interneta. Uzorak je činilo N=97 učenika 5.-8. razreda osnovne škole raspoređenih u kontrolnu i tretmansku skupinu, no uzeti su obzir samo učenici koji su sudjelovali u mjerenju i prije i poslije provedbe programa, odnosno N=80 učenika. Korišteni instrumenti prije i poslije programa prevencije nasilja na internetu bili su: Upitnik otkrivanja podataka o sebi na internetu (Milić i Tomašić Humer, 2105), Skala doživljavanja/činjenja nasilja preko interneta (Cetin, Yaman i Peker, 2011) te Upitnik znanja o nasilju preko interneta (Milić i Tomašić Humer, 2105), dok je Test upravljanja emocijama (Babić Čikeš i Buško, 2013) korišten samo u 1. mjerenju. Rezultati su ukazali na neučinkovitost primjenjenih programa prevencije nasilja preko interneta u promjeni ponašanja na internetu (otkrivanju podataka o sebi i činjenju/doživljavanju nasilja preko interneta) i znanja o nasilju na internetu, čime su odbijene prve dvije istraživačke hipoteze. Treća istraživačka hipoteza je potvrđena: pronađena je mala negativna povezanost između sposobnosti upravljanja emocijama i činjenja nasilja na internetu. Također, pronađena je mala negativna povezanost između sposobnosti upravljanja emocijama i doživljavanja nasilja preko interneta.

prevencija nasilja preko interneta, ponašanje na internetu, znanje o nasilju na internetu, upravljanje emocijama

nije evidentirano

engleski

Emotion regulation and internet violence among primary school pupils

nije evidentirano

cyberbullying prevention, online behaviour, the knowledge of cyberbullying, managing emotions

nije evidentirano

Podaci o izdanju

34

30.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet Osijek

Osijek

Povezanost rada

Psihologija