Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poticanje vizualno – motoričke integracije kod učenika s motoričkim poremećajima u osnovnoj školi (CROSBI ID 413152)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bijonda, Lorena Poticanje vizualno – motoričke integracije kod učenika s motoričkim poremećajima u osnovnoj školi / Pinjatela, Renata (mentor); Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2017

Podaci o odgovornosti

Bijonda, Lorena

Pinjatela, Renata

hrvatski

Poticanje vizualno – motoričke integracije kod učenika s motoričkim poremećajima u osnovnoj školi

Vizualno-motorička integracija je temeljna vještina potrebna za točno i kvalitetno izvršenje grafomotorike tijekom djetinjstva. To je stupanj u kojem su vizualna percepcija i pokreti oka i ruke dobro koordinirani. Djeca s motoričkim teškoćama skupina su kod kojih su učestale teškoće vizualne percepcije i fine motorike u predškolskoj i u školskoj dobi. Cilj ovog rada je procijeniti utjecaj edukacijsko-rehabilitacijskog programa na vizualno-motoričku integraciju kod djece s motoričkim poremećajima školske dobi.Program je sadržavao aktivnosti poticanja fine motorike, grafomotorike, percepcije i vizualno-motoričke integracije, a provodio se tijekom 3 mjeseca, dva puta tjedno u trajanju od 45- 60 minuta. U svrhu procjene i evaluacije korišteni su: Beery-Buktenica test vizualno-motoričke integracije, Funkcionalno stupnjevanje grubih motoričkih funkcija (Gross Motor Function Classification System-GMFCS), Klasifikacijski sustav manualne sposobnosti (Manual Ability Classification System-MACS) i Klasifikacijski sustav komunikacijskih funkcija (Communication Function Classification System-CFCS). Za utvrđivanje razlika između eksperimentalne i kontrolne skupine, korišten je Mann-Whitney U test, a za utvrđivanje razlika prije i nakon provedenog programa unutar skupina korišten je Test sume rangova. Na temelju statističke obrade i analize podataka, rezultati pokazuju da postoji statistički značajna razlika između eksperimentalne i kontrolne skupine u finalnim rezultatima na promatranim varijablama, pri čemu su rezultati eksperimentalne skupine statistički značajno bolji. Time je potvrđena polazna hipoteza da će nakon provođenja edukacijsko-rehabilitacijskog programa doći do poboljšanja na području vizualno-motoričke integracije u eksperimentalnoj skupini učenika s motoričkim poremećajima.

vizualno – motorička integracija, motorički poremećaji

nije evidentirano

engleski

Poticanje vizualno – motoričke integracije kod učenika s motoričkim poremećajima u osnovnoj školi

nije evidentirano

visual-motor integration, motor disabilities

nije evidentirano

Podaci o izdanju

49

27.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija