Implementacija marketinga u nakladništvo (CROSBI ID 413294)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Gašparić, Silvija
Pasanec Preprotić, Suzana
Petković, Gorana
hrvatski
Implementacija marketinga u nakladništvo
U današnjem turbulentnom tržišnom natjecanju marketing se smatra najvažnijom poslovnom funkcijom. Ovim radom naglašava se važnost marketinga u nakladništvu kao ključnog segmenta pri stvaranju i distribuciji nakladničkog proizvoda. Istraživanjem i analizom hrvatskog knjižnog nakladništva, njegove strategije i provedbe marketinških aktivnosti te usporedbom sa stranim nakladničkim kućama, sagledat će se stanje hrvatskog knjižnog nakladništva – njegove prednosti i mane. S obzirom na provedenu analizu, na jednom konkretnom primjeru neobjavljene knjige poezije, bit će dan prijedlog prikladnih marketinških aktivnosti s posebnim naglaskom na sinergiju grafičkog oblikovanja i marketinga prilikom projektiranja samog proizvoda. Za potrebe istraživanja neobjavljenoj knjizi poezije dati će se konačni izgled. Nakon izrade prijeloma, velika važnost pridat će se vanjskom izgledu knjige – koricama. Uz nekoliko različitih verzija klasičnog oblika knjige bit će izrađena i e-verzija. S obzirom na to da je riječ o neobjavljenoj zbirci poezije, obradit će se i pojam samoizdavaštva (self-publishinga). Zbog skromnog koncepta marketinga u hrvatskom književnom nakladništvu, prijedlog promocijskih aktivnosti bit će idealtipski i time možda neprimjeren današnjem zahtjevnom tržištu. Prikaz rezultata i procjena uspjeha predloženih marketinških aktivnosti bit će dana evaluacijom anketnih upitnika pri čemu će glavnu ulogu imati oprema i vanjski izgled analiziranih uzoraka knjigoveškog proizvoda.
nakladništvo, marketing, knjiga poezije, anketa
Knjiga poezije je autorsko djelo.
engleski
Implementation of marketing in publishing
nije evidentirano
marketing, publishing, book of poetry, query
nije evidentirano
Podaci o izdanju
60
28.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb