Implementacija marketinga u nakladništvo (CROSBI ID 413294)

Gašparić, Silvija Implementacija marketinga u nakladništvo / Pasanec Preprotić, Suzana (mentor); Petković, Gorana (neposredni voditelj). Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2017

Gašparić, Silvija

Pasanec Preprotić, Suzana

Petković, Gorana

Implementacija marketinga u nakladništvo

U današnjem turbulentnom tržišnom natjecanju marketing se smatra najvažnijom poslovnom funkcijom. Ovim radom naglašava se važnost marketinga u nakladništvu kao ključnog segmenta pri stvaranju i distribuciji nakladničkog proizvoda. Istraživanjem i analizom hrvatskog knjižnog nakladništva, njegove strategije i provedbe marketinških aktivnosti te usporedbom sa stranim nakladničkim kućama, sagledat će se stanje hrvatskog knjižnog nakladništva – njegove prednosti i mane. S obzirom na provedenu analizu, na jednom konkretnom primjeru neobjavljene knjige poezije, bit će dan prijedlog prikladnih marketinških aktivnosti s posebnim naglaskom na sinergiju grafičkog oblikovanja i marketinga prilikom projektiranja samog proizvoda. Za potrebe istraživanja neobjavljenoj knjizi poezije dati će se konačni izgled. Nakon izrade prijeloma, velika važnost pridat će se vanjskom izgledu knjige – koricama. Uz nekoliko različitih verzija klasičnog oblika knjige bit će izrađena i e-verzija. S obzirom na to da je riječ o neobjavljenoj zbirci poezije, obradit će se i pojam samoizdavaštva (self-publishinga). Zbog skromnog koncepta marketinga u hrvatskom književnom nakladništvu, prijedlog promocijskih aktivnosti bit će idealtipski i time možda neprimjeren današnjem zahtjevnom tržištu. Prikaz rezultata i procjena uspjeha predloženih marketinških aktivnosti bit će dana evaluacijom anketnih upitnika pri čemu će glavnu ulogu imati oprema i vanjski izgled analiziranih uzoraka knjigoveškog proizvoda.

nakladništvo, marketing, knjiga poezije, anketa

Knjiga poezije je autorsko djelo.

Implementation of marketing in publishing