Vrednovanje obilježja vina s obzirom na zemlju podrijetla (CROSBI ID 414236)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Banovac, Marko
Cerjak, Marija
Tomić, Marina
hrvatski
Vrednovanje obilježja vina s obzirom na zemlju podrijetla
Istraživanje je provedeno na uzorku od 215 ispitanika s ciljem utvrđivanja ponašanja potrošača u kupnji vina te važnosti koje potrošači pridaju pojedinim obilježjima vina. Nadalje cilj rada bio je utvrditi stupanj potrošačkog etnocentrizma te utjecaj istog na vrednovanje obilježja vina s obzirom na zemlju podrijetla. Rezultati istraživanja su pokazali da najveći broj ispitanika kupuje vino 2-3 puta mjesečno, podjednako kupuju crna i bijela vina. Ispitanici najčešće kupuje domaća vina, a najbitnija obilježja prilikom kupnje su cijena, dostupnost, regija podrijetla i proizvođač vina. Ispitanici imaju pozitivnije stavove i mišljenje o hrvatskim vinima u odnosu na talijanska i makedonska vina. Najveći udio ispitanika ima srednji stupanj potrošačkog etnocentrizma
potrošački etnocentrizam, vino, potrošači, zemlja podrijetla
nije evidentirano
engleski
Evaluating wine characteristics based on country of origin
nije evidentirano
consumer ethnocentrism, wine, consumers, country of origin
nije evidentirano
Podaci o izdanju
30
18.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Agronomski fakultet
Zagreb