Krovna marka Zagrebačke županije – percepcija potrošača (CROSBI ID 414238)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Jelovečki, Nikola
Kovačić, Damir
Tomić, Marina
hrvatski
Krovna marka Zagrebačke županije – percepcija potrošača
Cilj rada je spoznati koliko su potrošači upoznati s proizvodima koji nose oznaku krovne marke Zagrebačke županije i kakvi su njihovi stavovi o tim proizvodima, kao i ispitati postoji li razlika u poznavanju tih proizvoda s obzirom na sociodemografska obilježja potrošača, te utvrditi ponašanje potrošača u konzumaciji domaćih prehrambenih proizvoda. Anketnim ispitivanjem na uzorku od 203 ispitanika utvrđeno je da 52, 7% ispitanika podjednako preferira domaće i strane proizvode, dok njih 41, 9% najviše voli kupovati domaće proizvode. Većina ispitanika (67, 5%) zadovoljna je trenutnom ponudom domaćih proizvoda na tržištu, a najviše njih (53, 2%) domaće proizvode kupuje u supermarketima ili na tržnici (30, 5%). Ispitanici u najvećem dijelu (37, 4%) smatraju kako su domaći proizvodi prirodniji u odnosu na strane proizvode. Istraživanje je pokazalo kako proizvodi s oznakom krovne marke Zagrebačke županije nisu dovoljno prepoznati među ispitanicima jer 85, 71% ispitanika nije upoznato s domaćim proizvodima koji nose ovu oznaku. Ispitanici koji su odrasli na selu u većem udjelu prepoznaju proizvode s krovnom markom Zagrebačke županije. Dobiveni rezultati su važni za proizvođače domaćih prehrambenih proizvoda Zagrebačke županije, kao i stručnjake za marketing hrane.
potrošači, domaći proizvodi, krovna marka Zagrebačke županije
nije evidentirano
engleski
Zagreb County umbrella brand - consumers perception
nije evidentirano
consumers, domestic products, Zagreb County umbrella brand
nije evidentirano
Podaci o izdanju
41
15.12.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Agronomski fakultet
Zagreb