Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Krovna marka Zagrebačke županije – percepcija potrošača (CROSBI ID 414238)

Ocjenski rad | diplomski rad

Jelovečki, Nikola Krovna marka Zagrebačke županije – percepcija potrošača / Kovačić, Damir (mentor); Tomić, Marina (neposredni voditelj). Zagreb, Agronomski fakultet, . 2016

Podaci o odgovornosti

Jelovečki, Nikola

Kovačić, Damir

Tomić, Marina

hrvatski

Krovna marka Zagrebačke županije – percepcija potrošača

Cilj rada je spoznati koliko su potrošači upoznati s proizvodima koji nose oznaku krovne marke Zagrebačke županije i kakvi su njihovi stavovi o tim proizvodima, kao i ispitati postoji li razlika u poznavanju tih proizvoda s obzirom na sociodemografska obilježja potrošača, te utvrditi ponašanje potrošača u konzumaciji domaćih prehrambenih proizvoda. Anketnim ispitivanjem na uzorku od 203 ispitanika utvrđeno je da 52, 7% ispitanika podjednako preferira domaće i strane proizvode, dok njih 41, 9% najviše voli kupovati domaće proizvode. Većina ispitanika (67, 5%) zadovoljna je trenutnom ponudom domaćih proizvoda na tržištu, a najviše njih (53, 2%) domaće proizvode kupuje u supermarketima ili na tržnici (30, 5%). Ispitanici u najvećem dijelu (37, 4%) smatraju kako su domaći proizvodi prirodniji u odnosu na strane proizvode. Istraživanje je pokazalo kako proizvodi s oznakom krovne marke Zagrebačke županije nisu dovoljno prepoznati među ispitanicima jer 85, 71% ispitanika nije upoznato s domaćim proizvodima koji nose ovu oznaku. Ispitanici koji su odrasli na selu u većem udjelu prepoznaju proizvode s krovnom markom Zagrebačke županije. Dobiveni rezultati su važni za proizvođače domaćih prehrambenih proizvoda Zagrebačke županije, kao i stručnjake za marketing hrane.

potrošači, domaći proizvodi, krovna marka Zagrebačke županije

nije evidentirano

engleski

Zagreb County umbrella brand - consumers perception

nije evidentirano

consumers, domestic products, Zagreb County umbrella brand

nije evidentirano

Podaci o izdanju

41

15.12.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Agronomski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Poljoprivreda (agronomija)