Ponašanje proizvođača u prodaji poljoprivredno-prehrambenih proizvoda na tržnicama (CROSBI ID 414241)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Atelj, Martina
Cerjak, Marija
Tomić, Marina
hrvatski
Ponašanje proizvođača u prodaji poljoprivredno-prehrambenih proizvoda na tržnicama
Cilj ovog istraživanja je utvrditi ponašanje proizvođača u prodaji poljoprivredno-prehrambenih proizvoda na tržnicama na području gradova Zagreba i Zadra. Provedeno je osobno anketno istraživanje s 30 proizvođača poljoprivredno-prehrambenih proizvoda. Rezultati istraživanja su pokazali da čak 73, 3% ispitanika prodaje svoje proizvode na tržnicama, i to oni koji se isključivo bave poljoprivrednim djelatnostima. U prodaji je više zastupljeno povrće nego voće. Subota se smatra najisplativijim danom za prodaju na tržnici prema mišljenju proizvođača, dok je ponedjeljak najmanje isplativ dan za prodaju. Što se tiče podrijetla proizvoda 63, 3% proizvođača prodaje isključivo svoje proizvode. Rezultati ovog istraživanja mogu koristiti potrošačima poljoprivredno-prehrambenih proizvoda jer pružaju uvid u ponašanje proizvođača i trgovaca koji prodaju na gradskim tržnicama ali i za izradu mjera za promicanje i poboljšanje prodaje poljoprivredno-prehrambenih proizvoda putem gradske tržnice.
ponašanje, poljoprivredno-prehrambeni proizvodi, gradske tržnice
nije evidentirano
engleski
Behaviour of the producers selling agricultural and food products at the city markets
nije evidentirano
producers, behaviour, agricultural and food products, open markets
nije evidentirano
Podaci o izdanju
24
01.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Agronomski fakultet
Zagreb