Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Regate u funkciji repozicioniranja turističke destinacije - primjer Fiumanka Rijeka (CROSBI ID 653192)

Prilog sa skupa u časopisu | izvorni znanstveni rad

Stipanović, Christian Regate u funkciji repozicioniranja turističke destinacije - primjer Fiumanka Rijeka // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku / Malenica, Ivan (ur.). 2017. str. 205-215

Podaci o odgovornosti

Stipanović, Christian

hrvatski

Regate u funkciji repozicioniranja turističke destinacije - primjer Fiumanka Rijeka

Cilj rada je istraživanje potencijala jedriličarskih događaja u funkciji naglašavanja pomorske orijentacije i jačanja konkurentnosti i brendiranja turističke destinacije. Na temelju kritičke analize recentne literature i pozitivnih primjera iz prakse naglasit će se mogućnosti (jedriličarskih) događaja u profiliranju atraktivnosti destinacije. Istražiti će se metodama kvantitativne i kvalitativne analize sadašnja razina konkurentnosti Fiumanke Rijeka. Definirati će se ciljevi i načini inoviranja operacijskih strategija u cilju valorizacije prirodnih resursa (more, klima) u generiranju konkurentskih prednosti temeljenih na inovacijama u repozicioniranju Rijeke kao konkurentne destinacije događaja i urbanog turizma. Projicirati će se načini nadgradnje osnovne teme događaja (jedriličarske regate) s inovativnim sadržajima temeljenim na autohtonoj kulturi, pomorskoj tradiciji, aktivnom uključivanju posjetitelja (kreativni turizam) u funkciji održivog i odgovornog razvoja. Predložiti će se načini inoviranja promotivne strategije u funkciji prepoznatljivosti destinacije (Fiumanka brend grada Rijeke). Ključ razvoja predstavlja strateški i sinergijski pristup temeljen na povezivanju i kolaboraciji svih dionika (osnivanje tourism product cluba Fiumanka Rijeka u funkciji postizanja zajedničkih ciljeva kao jamstva ostvarivanja vlastitih interesa) u stvaranju integralnog proizvoda i jedinstvenog i unikatnog doživljaja za posjetioce (turiste i domicilno stanovništvo).

turistički događaj, Fiumanka, inovacija, repozicioniranje, tourism product club

nije evidentirano

engleski

Regattas as a tool in destination repositioning – The example of the Fiumanka Sailing Regatta of Rijeka

nije evidentirano

tourist event, Fiumanka, innovation, repositioning, tourism product club

nije evidentirano

Podaci o prilogu

205-215.

2017.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku

Malenica, Ivan

Šibenik: Veleučilište u Šibeniku

1846-6656

Podaci o skupu

Izazovi današnjice - održivi obalni i pomorski turizam

predavanje

12.10.2017-14.10.2017

Šibenik, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano