Regate u funkciji repozicioniranja turističke destinacije - primjer Fiumanka Rijeka (CROSBI ID 653192)
Prilog sa skupa u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Stipanović, Christian
hrvatski
Regate u funkciji repozicioniranja turističke destinacije - primjer Fiumanka Rijeka
Cilj rada je istraživanje potencijala jedriličarskih događaja u funkciji naglašavanja pomorske orijentacije i jačanja konkurentnosti i brendiranja turističke destinacije. Na temelju kritičke analize recentne literature i pozitivnih primjera iz prakse naglasit će se mogućnosti (jedriličarskih) događaja u profiliranju atraktivnosti destinacije. Istražiti će se metodama kvantitativne i kvalitativne analize sadašnja razina konkurentnosti Fiumanke Rijeka. Definirati će se ciljevi i načini inoviranja operacijskih strategija u cilju valorizacije prirodnih resursa (more, klima) u generiranju konkurentskih prednosti temeljenih na inovacijama u repozicioniranju Rijeke kao konkurentne destinacije događaja i urbanog turizma. Projicirati će se načini nadgradnje osnovne teme događaja (jedriličarske regate) s inovativnim sadržajima temeljenim na autohtonoj kulturi, pomorskoj tradiciji, aktivnom uključivanju posjetitelja (kreativni turizam) u funkciji održivog i odgovornog razvoja. Predložiti će se načini inoviranja promotivne strategije u funkciji prepoznatljivosti destinacije (Fiumanka brend grada Rijeke). Ključ razvoja predstavlja strateški i sinergijski pristup temeljen na povezivanju i kolaboraciji svih dionika (osnivanje tourism product cluba Fiumanka Rijeka u funkciji postizanja zajedničkih ciljeva kao jamstva ostvarivanja vlastitih interesa) u stvaranju integralnog proizvoda i jedinstvenog i unikatnog doživljaja za posjetioce (turiste i domicilno stanovništvo).
turistički događaj, Fiumanka, inovacija, repozicioniranje, tourism product club
nije evidentirano
engleski
Regattas as a tool in destination repositioning – The example of the Fiumanka Sailing Regatta of Rijeka
nije evidentirano
tourist event, Fiumanka, innovation, repositioning, tourism product club
nije evidentirano
Podaci o prilogu
205-215.
2017.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku
Malenica, Ivan
Šibenik: Veleučilište u Šibeniku
1846-6656
Podaci o skupu
Izazovi današnjice - održivi obalni i pomorski turizam
predavanje
12.10.2017-14.10.2017
Šibenik, Hrvatska