Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Segmentacija potrošača etničke hrane (CROSBI ID 414695)

Ocjenski rad | završni rad

Deronja, Kristina Segmentacija potrošača etničke hrane / Mesić, Željka (mentor); Tomić, Marina (neposredni voditelj). Zagreb, Agronomski fakultet, . 2017

Podaci o odgovornosti

Deronja, Kristina

Mesić, Željka

Tomić, Marina

hrvatski

Segmentacija potrošača etničke hrane

Globalizacija, razvoj turizma i internacionalne migracije doveli su do rasta konzumacije etničke hrane. Cilj istraživanja bio je utvrditi ponašanje potrošača u konzumaciji etničke hrane, stavove o etničkoj hrani te identificirati i opisati segmente na tržištu etničke hrane na temelju stavova. Anketno ispitivanje provedeno je na uzorku od 230 ispitanika. Rezultati istraživanja pokazali su da najveći udio ispitanika konzumira etničku hranu najmanje jednom tjedno. Glavni motivi za odlazak u etničke restorane su želja za upoznavanjem novih okusa i kultura. Ispitanici s pozitivnim stavovima o etničkoj hrani češće konzumiraju etničku hranu, te su spremni više platiti za jedan obrok etničke hrane u odnosu na ispitanike s negativnim i neutralnim stavovima. Ispitanici s pozitivnim stavovima daju veću važnost svim obilježjima etničke hrane. Rezultati ovog istraživanja su korisni za proizvođače etničke hrane kojima će dobiveni rezultati pomoći u prilagođavanju zahtjevima suvremenih potrošača.

etnička hrana, segmentacija, stavovi, potrošači

nije evidentirano

engleski

Segmentation of the ethnical food consumers

nije evidentirano

ethnic food, segmentation, attitudes, consumers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

23

29.06.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Agronomski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Poljoprivreda (agronomija)