Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Elementi neuspjeha novih proizvoda (CROSBI ID 95943)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Franjić, Zoran Elementi neuspjeha novih proizvoda // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, XIII (2001), 1/2; 51-58-x

Podaci o odgovornosti

Franjić, Zoran

hrvatski

Elementi neuspjeha novih proizvoda

U vremenu sveopće globalizacije uspjeh poduzeća je u rukama inovatora i marketinga. Poduzećima, obrtnicima, a i ustanovama je conditio sine qua non inoviranje svojih proizvoda, usluga i pratećih procesa. Međutim, pri tome danas nije dovoljno biti samo kvalitetan i inovativan, već se zbog općih globalizacijskih procesa sve češće javlja i imperativ brzine, tj. ubrzavanja inovacijskih procesa. Poduzeća i ustanove stoga kreiraju odgovarajuće politike proizvoda i usluga koje ih dovode u situaciju da pobjeđuju na tržišnom bojnom polju sa najsnažnijim oružjima, a to su upravo njihovi novi, kvalitetni proizvodi i usluge s kojima se pojavljuju prvi na tržištima. Inovacijski proces se raščlanjuje po različitim metodologijama, ovisno o sustavnosti pristupa inoviranju. Detaljnije raščlanjeni procesi pružaju mogućnost točnijeg determiniranja elemenata neuspjeha novih proizvoda i usluga. Ti elementi se sagledavaju i prate izvan i unutar poduzeća ili ustanove.

novi proizvodi; elementi neuspjeha

nije evidentirano

engleski

Elements of Failure of New Products

nije evidentirano

new products; elements of failure

nije evidentirano

Podaci o izdanju

XIII (1/2)

2001.

51-58-x

objavljeno

0353-4790

Povezanost rada

Ekonomija