Elementi neuspjeha novih proizvoda (CROSBI ID 95943)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Franjić, Zoran
hrvatski
Elementi neuspjeha novih proizvoda
U vremenu sveopće globalizacije uspjeh poduzeća je u rukama inovatora i marketinga. Poduzećima, obrtnicima, a i ustanovama je conditio sine qua non inoviranje svojih proizvoda, usluga i pratećih procesa. Međutim, pri tome danas nije dovoljno biti samo kvalitetan i inovativan, već se zbog općih globalizacijskih procesa sve češće javlja i imperativ brzine, tj. ubrzavanja inovacijskih procesa. Poduzeća i ustanove stoga kreiraju odgovarajuće politike proizvoda i usluga koje ih dovode u situaciju da pobjeđuju na tržišnom bojnom polju sa najsnažnijim oružjima, a to su upravo njihovi novi, kvalitetni proizvodi i usluge s kojima se pojavljuju prvi na tržištima. Inovacijski proces se raščlanjuje po različitim metodologijama, ovisno o sustavnosti pristupa inoviranju. Detaljnije raščlanjeni procesi pružaju mogućnost točnijeg determiniranja elemenata neuspjeha novih proizvoda i usluga. Ti elementi se sagledavaju i prate izvan i unutar poduzeća ili ustanove.
novi proizvodi; elementi neuspjeha
nije evidentirano
engleski
Elements of Failure of New Products
nije evidentirano
new products; elements of failure
nije evidentirano
Podaci o izdanju
XIII (1/2)
2001.
51-58-x
objavljeno
0353-4790