Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izvori konkurentskih prednosti u hotelskim poduzećima s aspekta zadovoljstva gosta (CROSBI ID 415032)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Pečenković Dolores Izvori konkurentskih prednosti u hotelskim poduzećima s aspekta zadovoljstva gosta / Mencer Ivan (mentor); Ivančić Valentina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2017

Podaci o odgovornosti

Pečenković Dolores

Mencer Ivan

Ivančić Valentina

hrvatski

Izvori konkurentskih prednosti u hotelskim poduzećima s aspekta zadovoljstva gosta

Bit poslovanja svakog poduzeća je potraga za konkukrentskom prednošću, iz čega proizlazi stalni rast i razvoj poduzeća. Na vrlo dinamičnom tržištu, u doba brzih i naglih promjena, važnost konkurentnosti i pronalaženja najboljih izvora konkurentnosti je od neizmjerne važnosti svakog hotela. Kako bi se izvori konkurentnosti najučinkovitije prikazali za ostvarivanje dobrih rezultata, neophodno je vršiti usporedbu s konkurentima u istoj grani. Ovaj rad istražuje izvore konkurentske prednosti s perspektive zadovoljstva gosta. Odnosno proučavanjem koje aspekte poslovanja dvaju konkurentskih hotela na otoku Krku gosti identificiraju kao važnima za daljnji rast poslovanja. Istraživanje je provedeno koristeći anketni upitnik na uzorku domaćih i inozemnih gostiju tijekom ljeta 2017. godine. Rezultati istraživanja pokazali su da su komponetne sigurnosti, omjer cijene i kvalitete, kvaliteta hrane i pića te čistoća značajnije prema višim prosječnim ocjenama gosta u hotelu 1 u odnosu na hotel 2.

konkurentnost ; zadovoljstvo gosta ; izvori konkurentskih prednosti ; istraživanje ; hotelska poduzeća

nije evidentirano

engleski

Sources of competitive advantages in hotel companies from the perspective of guests satisfaction

nije evidentirano

competitiveness ; guest satisfaction ; sources of competitive advantage ; reasearch ; hotel companies

nije evidentirano

Podaci o izdanju

33.

21.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija