Izvori konkurentskih prednosti u hotelskim poduzećima s aspekta zadovoljstva gosta (CROSBI ID 415032)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Pečenković Dolores
Mencer Ivan
Ivančić Valentina
hrvatski
Izvori konkurentskih prednosti u hotelskim poduzećima s aspekta zadovoljstva gosta
Bit poslovanja svakog poduzeća je potraga za konkukrentskom prednošću, iz čega proizlazi stalni rast i razvoj poduzeća. Na vrlo dinamičnom tržištu, u doba brzih i naglih promjena, važnost konkurentnosti i pronalaženja najboljih izvora konkurentnosti je od neizmjerne važnosti svakog hotela. Kako bi se izvori konkurentnosti najučinkovitije prikazali za ostvarivanje dobrih rezultata, neophodno je vršiti usporedbu s konkurentima u istoj grani. Ovaj rad istražuje izvore konkurentske prednosti s perspektive zadovoljstva gosta. Odnosno proučavanjem koje aspekte poslovanja dvaju konkurentskih hotela na otoku Krku gosti identificiraju kao važnima za daljnji rast poslovanja. Istraživanje je provedeno koristeći anketni upitnik na uzorku domaćih i inozemnih gostiju tijekom ljeta 2017. godine. Rezultati istraživanja pokazali su da su komponetne sigurnosti, omjer cijene i kvalitete, kvaliteta hrane i pića te čistoća značajnije prema višim prosječnim ocjenama gosta u hotelu 1 u odnosu na hotel 2.
konkurentnost ; zadovoljstvo gosta ; izvori konkurentskih prednosti ; istraživanje ; hotelska poduzeća
nije evidentirano
engleski
Sources of competitive advantages in hotel companies from the perspective of guests satisfaction
nije evidentirano
competitiveness ; guest satisfaction ; sources of competitive advantage ; reasearch ; hotel companies
nije evidentirano
Podaci o izdanju
33.
21.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka