Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Postavljanje strateških smjernica za razvoj poduzeća (CROSBI ID 415045)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Ivičić, Margareta Postavljanje strateških smjernica za razvoj poduzeća / Mencer, Ivan (mentor); Ivančić, Valentina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2017

Podaci o odgovornosti

Ivičić, Margareta

Mencer, Ivan

Ivančić, Valentina

hrvatski

Postavljanje strateških smjernica za razvoj poduzeća

Menadžment poduzeća je odgovoran za uspješnost poslovanja poduzeća. Kako bi poduzeće ostvarilo što bolje rezultate, menadžment mora biti spreman na donošenje ključnih odluka vezanih za poslovanje poduzeća. Ključni zadatak menadžmenta svakog poduzeća je ostvariti zacrtane ciljeve poslovanja. Kako bi menadžment bio spreman poduzeti korake za poboljšanje poslovanja i reagirati na nenadane situacije s kojima se poduzeće susreće, mora biti u konstantnom doticaju s okolinom poduzeća. Cijeli proces strateškog djelovanja nekog poduzeća, stoga, započinje analizom okoline, interne i eksterne. U ovom radu istražuje se određivanje ključnih strateških faktora za razvoj poslovanja i uvođenje novog proizvoda na tržište na primjeru poduzeća Vorwerk & Co. Cijeli proces strateškog menadžmenta se nastavlja kroz usmjeravanje organizacije prema ostvarenju ciljeva, formuliranja strategije te na kraju do same implementacije strategije. Analizom industrijske grane dolazi se do podataka o položaju poduzeća unutar industrijske grane što je bitno u daljnjem istraživanju i kreiranju strateških smjernica za uvođenje novog proizvoda na tržište. Analiziranjem okoline dolazi se do spoznaja koje se koriste u SWOT analizi segmenta poduzeća koja daje širi uvid u položaj proizvoda na tržištu i potreba potencijalnih korisnika. Nakon toga kombinacijom dobivenih rezultata se dolazi do alternativnih strategija koje mogu usmjeriti poduzeće na put ostvarenja rezultata. Kombiniranjem analize unutarnjih i vanjskih faktora dolazi se do zaključaka koji vode do konkretnih koraka koji se poduzimaju kako bi se ostvarili zacrtani ciljevi.

analiza okoline poduzeća ; SWOT ; TOWS ; konkurentske prednosti ; konkurentske strategije ; Porterov model 5 sila

nije evidentirano

engleski

Setting strategic guidelines for enterprise development

nije evidentirano

environmental analysis of enterprise ; SWOT ; TOWS, competitive advantage ; competitive strategy ; Porter's 5 forces

nije evidentirano

Podaci o izdanju

30.

28.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija