Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izvori konkurentskih prednosti IKEA-E (CROSBI ID 415055)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Fošnar, Nika Izvori konkurentskih prednosti IKEA-E / Mencer, Ivan (mentor); Ivančić, Valentina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2017

Podaci o odgovornosti

Fošnar, Nika

Mencer, Ivan

Ivančić, Valentina

hrvatski

Izvori konkurentskih prednosti IKEA-E

Konkurentske prednosti se ostvaruju kada je poduzeće po nekim karakteristikama uspješnije u plasiranju svojih proizvoda ili usluga u odnosu na konkurente. U ovom radu istražuju se izvori konkurentskih prednosti IKEA-e temeljem kojih se razvija poslovanje tog velikog međunarodnog proizvođača i prodavača namještaja. Analizi izvora konkurentskih prednosti prethodi analiza vanjskog i unutarnjeg okruženja poduzeća. Značajni utjecaji okruženja na poslovanje IKEA- e imaju: dobavljači, kupci, konkurenti i zainteresirani sudionici. U sklopu analize okruženja se također analizira demografsko, gospodarsko, prirodno, tehnološko, političko i kulturno okruženje poduzeća. IKEA od svog osnivanja, 1943. godine, otvara svoje trgovine u cijelom svijetu i pažljivo istražuje tržišta i navike potrošača i prilagođava svoje proizvode u skladu s njihovim željama i potrebama. Temeljem provedenog istraživanja i obrađenog primjera zaključuje se da su glavni izvori konkurentskih prednosti IKEA-e niske cijene koje se postižu uštedama u troškovima u svakoj pojedinoj fazi proizvodnog procesa i distribucije te svaki proizvod razvijaju toliko dugo dok ne postigne željenu kvalitetu i prihvatljivu cijenu. Analiza konkurentskih prednosti objašnjava se između ostalog i Porterovim modelom pet konkurentskih sila na primjeru navedenog poduzeća te se analizira jačina utjecaja tih sila na poslovanje poduzeća. Također, analizira se strategija rasta poduzeća na primjeru konkurentskih prednosti IKEA-e. IKEA ostvaruje vodeću poziciju na europskom tržištu proizvodnje namještaja, koja pripada prerađivačkoj industriji, što je rezultiralo ostvarivanjem lojalnosti od strane kupaca.

izvori konkurentskih prednosti ; analiza okruženja poduzeća ; uspjeh na tržištu ; strategija rasta ; IKEA Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Sources of competitive advantages- the case of IKEA

nije evidentirano

Sources of competitive advantage ; environmental analysis company ; success on the market ; growth strategy ; IKEA Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

32.

11.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija