Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje kvalitetom u hotelskom poduzeću sa stajališta korisnika (CROSBI ID 415065)

Ocjenski rad | diplomski rad

Dorić, Suzana Upravljanje kvalitetom u hotelskom poduzeću sa stajališta korisnika / Mencer, Ivan (mentor); Ivančić, Valentina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2017

Podaci o odgovornosti

Dorić, Suzana

Mencer, Ivan

Ivančić, Valentina

hrvatski

Upravljanje kvalitetom u hotelskom poduzeću sa stajališta korisnika

U stvaranju kvalitete svaki je sudionik važan. U implementaciji i održavanju sustava upravljanja kvalitetom mora sudjelovati cijelo poduzeće. Upravljanje kvalitetom u hotelskom poduzeću složen je proces zbog heterogenosti gostiju. Složenost se očitava i u tome što hotelska poduzeća objedinjuju proizvod i uslugu, a kvaliteta usluge uveliko ovisi o djelatniku koji je pruža. U hotelijerstvu se uz standard upravljanja kvalitetom još koriste i standardi upravljanja okolišem, standardi upravljanja energijom i slični, a kao zakonom obavezan je standard sigurnosti hrane HACCP. ISO standardi najrašireniji su standardi u poslovanju poduzeća svih vrsta pa tako se za upravljanje kvalitetom koristi ISO 9001, za upravljanje okolišem se koristi ISO 14001, za upravljanje energijom se koristi ISO 50001 itd. Hotelsko poduzeće Jadranka d.o.o u svojim hotelima je uvelo HACCP standard, ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 te ISO 50001:2011 koji pomažu hotelima u postizanju zadovoljstva svim zainteresiranim stranama, a raznim upitnicima pokušava se saznati što treba poboljšati. Uvođenjem ISO 9001:2015 poduzeće dobiva zahtjeve koje treba ispuniti kako bi dosljedno pružalo proizvode i usluge koji zadovoljavaju očekivanja kupaca, a stalnim poboljšanjima sustava upravljanja kvalitetom nastoji se poboljšati i zadovoljstvo kupca. ISO 14001:2015 pomaže poduzećima da što učinkovitije koriste resurse te smanje otpad čime mogu povećati konkurentost i povjerenje zainteresiranih strana. ISO 50001 pomaže poduzećima racionalnije koristit energiju, a time daju značajan doprinos zaštiti životne sredine i doprinosi boljim poslovnim rezultatima. HACCP zakonski je obavezan standard i bez njega se poduzeće ne može baviti nikakvim poslovnima koji uključuju hranu i piće. Provedeno anketno istraživanje na dva hotela Jadranke o zadovoljstvu usluga i njihove kvalitete pokazuje da su gosti veoma zadovoljni uslugama i njihovom kvalitetom. Gosti se u hotelu osjećaju cijenjenima jer se kontinuirano provode ankete i drugi oblici ispitivanja kako bi poduzeće znalo jesu li gosti zadovoljni i koliko te se prema rezultatima ispitivanja osmišljavaju nova rješenja i poboljšavaju usluge. Time poduzeće pokazuje da je veoma bitna riječ gosta i svaka je njihova kritika dobrodošla kako bi u budućnosti pružili, ako je moguće, još bolju i kvalitetniju uslugu.

kvaliteta ; upravljanje ; ISO ; hotelijerstvo ; Jadranka

nije evidentirano

engleski

Quality management in a hotel company- the guests perspective

nije evidentirano

quality ; management ; ISO ; hotel industry ; Jadranka

nije evidentirano

Podaci o izdanju

50.

26.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija