Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj kvalitete i dimenzija kvalitete prema Garvinu na odluku kupaca o kupovini automobila (CROSBI ID 415068)

Ocjenski rad | diplomski rad

Novosel, Ivana Utjecaj kvalitete i dimenzija kvalitete prema Garvinu na odluku kupaca o kupovini automobila / Mencer, Ivan (mentor); Ivančić, Valentina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2017

Podaci o odgovornosti

Novosel, Ivana

Mencer, Ivan

Ivančić, Valentina

hrvatski

Utjecaj kvalitete i dimenzija kvalitete prema Garvinu na odluku kupaca o kupovini automobila

Kvaliteta postoji od kada postoji i ĉovjeĉanstvo, te ne postoji njena jasna definicija. Mnogi autori su kroz godine dali svoj doprinos definiciji i razvoju kvalitete. Općenito se moţe reći da kvaliteta predstavlja zadovoljstvo kupca. Upravljanje kvalitetom predstavlja jedan od najvaţnijih zadataka menadţmenta, a odnosi se na zadovoljstvo kupaca i zaposlenih. Pokazatelji kvalitete odnose se na kvalitetu proizvoda, usluga, procesa i poduzeća. U današnje vrijeme svaki proizvod ima jednu temeljnu funkciju koja oznaĉava njegovu svrhovitost za toĉno odreĊenu namjenu. Proizvod uz temeljnu funkciju moţe imati i neke sporedne. Funkcionalnost proizvoda odnosi se na izvedbu proizvoda. Posljednjih godina sve više proizvoĊaĉa izraţavaju kvalitetu svojih proizvoda kroz pouzdanost, sigurnost, funkcionalnost i raspoloţivost. Ovisno o prirodi svakog proizvoda ovisi vrsta i broj pokazatelja kvalitete. Garvin je predstavio pet glavnih pristupa definiciji kvalitete i osam dimenzija kvalitete proizvoda. Svaka dimenzija kvalitete je samostalna i razliĉita od druge. U ovom radu istraţeno je na koji naĉin kvaliteta i dimenzije kvalitete prema Garvinu utjeĉu na odluku prilikom kupnje automobila. Pomoću anketnog upitnika koji je distribuiran putem društvenih mreţa anketirano je 127 ispitanika. Istraţivanje je pokazalo da je najvećem broju ispitanika bitna pouzdanost, vijek trajanja, usuglašenost i subjektivni dojam prilikom odluke o kupnji automobila. Ispitanici se prilikom odluke o kupnji automobila oslanjaju na testove pouzdanosti, provjeru specifikacija, standarda kvalitete, osobna iskustva i iskustva bliţnjih osoba. Ispitanicima nije bitno u kojem servisu popravljaju svoj automobil. Iz provedenog istraţivanje moţe se zakljuĉiti da ispitanicima osnovne performanse, specijalne i estetske karakteristike nisu toliko bitne kod odluke o kupnji automobila. Vaţnija im je pouzdanost i vijek trajanja automobila.

kvaliteta ; dimenzije kvalitet ; , Garvin ; pokazatelji kvalitete ; kupovina automobila

nije evidentirano

engleski

The impact of Garvin's dimensions of quality on the decision of car purchasing

nije evidentirano

quality ; dimension of quality ; Garvin ; quality indicator ; purchasing cars

nije evidentirano

Podaci o izdanju

55.

26.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija