Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Makromarketing i transformacija poduzeća (CROSBI ID 485094)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Grbac, Bruno ; Martin, James Makromarketing i transformacija poduzeća // "Marketing države-Marketing hrvatske države", XVII. kongres CROMAR-a / Rocco, Fedor (ur.). Zagreb : Pula: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2001. str. 11-19-x

Podaci o odgovornosti

Grbac, Bruno ; Martin, James

hrvatski

Makromarketing i transformacija poduzeća

Tranzicija prema slobodnoj tržišnoj ekonomiji utječe na stalne promjene u društvu i gospodarstvu, a kao imperativ se nameće traženje rješenja koja osiguravaju razvoj. To su razlozi koji vode i do potrebne transformacije poduzeća. Transformacija poduzeća u interakciji je s razinom razvijenosti tržišne infrastrukture na koju utječe država i marketing sustav. Transformacija poduzeća tretira se kao dinamički proces prilagodbe poduzeća uvjetima tržišne ekonomije. Osnovni cilj transformacije je njihov napredak, a utvrđena su četiri pristupa transformaciji poduzeća: orijentacija na kupca, orijentacija na dobavljača, orijentacija na kupce i konkurente te izgradnja mrežnih odnosa. Razvijenost tržišne infrastrukture i navedeni pristupi analizirani su na slučaju Hrvatske.

Makromarketing; transformacija poduzeća

nije evidentirano

engleski

Macromarketing and Companies Transformation

nije evidentirano

Macromarketing; Companies Transformation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

11-19-x.

2001.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

"Marketing države-Marketing hrvatske države", XVII. kongres CROMAR-a

Rocco, Fedor

Zagreb : Pula: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)

Podaci o skupu

XVII. Kongres CROMAR-a, Marketing hrvatske države

predavanje

16.11.2001-17.11.2001

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija