Makromarketing i transformacija poduzeća (CROSBI ID 485094)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Grbac, Bruno ; Martin, James
hrvatski
Makromarketing i transformacija poduzeća
Tranzicija prema slobodnoj tržišnoj ekonomiji utječe na stalne promjene u društvu i gospodarstvu, a kao imperativ se nameće traženje rješenja koja osiguravaju razvoj. To su razlozi koji vode i do potrebne transformacije poduzeća. Transformacija poduzeća u interakciji je s razinom razvijenosti tržišne infrastrukture na koju utječe država i marketing sustav. Transformacija poduzeća tretira se kao dinamički proces prilagodbe poduzeća uvjetima tržišne ekonomije. Osnovni cilj transformacije je njihov napredak, a utvrđena su četiri pristupa transformaciji poduzeća: orijentacija na kupca, orijentacija na dobavljača, orijentacija na kupce i konkurente te izgradnja mrežnih odnosa. Razvijenost tržišne infrastrukture i navedeni pristupi analizirani su na slučaju Hrvatske.
Makromarketing; transformacija poduzeća
nije evidentirano
engleski
Macromarketing and Companies Transformation
nije evidentirano
Macromarketing; Companies Transformation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
11-19-x.
2001.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
"Marketing države-Marketing hrvatske države", XVII. kongres CROMAR-a
Rocco, Fedor
Zagreb : Pula: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)
Podaci o skupu
XVII. Kongres CROMAR-a, Marketing hrvatske države
predavanje
16.11.2001-17.11.2001
Pula, Hrvatska