Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Učinkovito upravljanje školama na lokalnoj razini (CROSBI ID 243855)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Kovač, Vesna ; Rukavina Kovačević, Ksenija ; Rafajac, Branko Učinkovito upravljanje školama na lokalnoj razini // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 19 (2016), 1; 175-207. doi: 10.15516/cje.v19i1.2214

Podaci o odgovornosti

Kovač, Vesna ; Rukavina Kovačević, Ksenija ; Rafajac, Branko

hrvatski

Učinkovito upravljanje školama na lokalnoj razini

Svrha ovog rada je razvijanje teorijskog okvira koji se može primijeniti za analizu i empirijska istraživanja učinkovitosti upravljanja školama na lokalnoj razini u hrvatskom kontekstu. U radu su eksplicirane bitne dimenzije prema kojima je moguće pratiti praksu upravljanja školama na lokalnoj razini, i komentirani su primjeri modaliteta mjera jačanja školskih i učeničkih kapaciteta koje se provode u određenim lokalnim samoupravama. Pregled dostupnih podataka pokazuje da prioriteti ulaganja jedinica lokalne samouprave u različite tipove intervencija bitno variraju u različitim lokalnim okruženjima, a mogućnost ulaganja u programe za koje postoje indicije da su povezani s jačanjem školskih i učeničkih postignuća ovisi o tome koliko su otprije razvijene osnovne materijalne pretpostavke za nesmetano funkcioniranje škola. Analizirane su i predložene smjernice za korištenje učinkovitih mehanizama potpore na relaciji suradnje između lokalnih instanci upravljanja (osnivača škola) i školskih ustanova.

obrazovna politika, školski menadžment, školski ravnatelj

nije evidentirano

engleski

Efficient School Management at the Local Level

nije evidentirano

education policy, school management, school principal

nije evidentirano

Podaci o izdanju

19 (1)

2016.

175-207

objavljeno

1848-5189

1848-5197

10.15516/cje.v19i1.2214

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice
Indeksiranost