Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj timskog rada na upravljanje kvalitetom u banci (CROSBI ID 415153)

Ocjenski rad | diplomski rad

Košavić, Branka Utjecaj timskog rada na upravljanje kvalitetom u banci / Mencer, Ivan (mentor); Ivančić, Valentina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2017

Podaci o odgovornosti

Košavić, Branka

Mencer, Ivan

Ivančić, Valentina

hrvatski

Utjecaj timskog rada na upravljanje kvalitetom u banci

U vrijeme kad većina banaka nudi slične proizvode i usluge, konkurentsku prednost moguće je postići kvalitetnom uslugom. Upravljanje kvalitetom u bankarstvu uči da se usmjerenjem ka poboljšanjima, kroz kvalitetne proizvode, procese, kvalitetnim radom u kvalitetnom poduzeću, kvalitetom može upravljati. Pri tom trebaju biti uključeni svi zaposlenici na svim funkcijama, trebaju njegovati partnerski odnos s klijentima, biti orijentirani prema klijentu i njegovim potrebama, a rad treba biti zasnovan na dijalogu i zajedničkom doprinosu poboljšanju kvalitete. Uz punu podršku i vodstvo menadžmenta, za uspješno provođenje sustava upravljanja kvalitetom potrebno je utvrditi prikladnu politiku kvalitete i zadati mjerljive ciljeve. Pri implementaciji sustava upravljanja kvalitetom, timovi su ti koji uvode promjene i jedini koji su dorasli rješavanju složenih zadataka koji zahtijevaju znanja iz različitih područja, ili pak specijalizirana znanja iz istih ili sličnih područja. Ono što timovi koriste pri rješavanju problema je integracija znanja, stavova i iskustva članova. Kvalitetan timski rad unapređuje kvalitetu usluge i poboljšava zadovoljstvo klijenata, što pozitivno utječe na rezultate poslovanja. U svrhu izrade ovog diplomskog rada provedeno je istraživanje anketnim upitnikom s dva aspekta: zadovoljstva zaposlenika u banci, te percipirane kvalitete usluge skalom zadovoljstva korisnika. Rezultati provedenog istraživanja ukazuju da timski rad djelatnika banke pridonosi unapređenju specifičnih poslovnih procesa u banci, kao što su na primjer: pružanje usluga klijentima u poslovnici, rješavanje prigovora, obrada zahtjeva za kredit, naplata potraživanja, te upravljanje operativnim i drugim rizicima.

kvaliteta usluge ; upravljanje kvalitetom u bankama ; timski rad ; timska efikasnost ; zadovoljstvo klijenata

nije evidentirano

engleski

The impact of team work on quality management in a bank

nije evidentirano

quality of service ; quality management in banks ; teamwork ; team efficiency ; customer satisfaction

nije evidentirano

Podaci o izdanju

57.

27.06.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija