Društvena odgovornost na primjeru igara na sreću (CROSBI ID 415161)

Dorvak, Natalija Društvena odgovornost na primjeru igara na sreću / Mencer, Ivan (mentor); Ivančić, Valentina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2017

Dorvak, Natalija

Mencer, Ivan

Ivančić, Valentina

Društvena odgovornost na primjeru igara na sreću

Primjena društveno odgovornog poslovanja danas je praksa u svijetu. Društveno odgovorno poslovanje postaje sve značajnijim elementom u postizanju konkurentnosti i efikasnog poslovanja suvremenih poduzeća. U diplomskom radu provedeno je istraživanje o tome koliko je poznata primjena društveno odgovornog poslovanja u praksi Hrvatske Lutrije, u kojoj mjeri se koriste komunikacijski kanali u svrhu educiranja i obavještavanja igrača kako bi se umanjila pojava patološkog igranja, kretanje sredstava od prihoda u Državni proračun i znanje o zabrani igranja igara na sreću za maloljetnike. Rezultati istraživanja pokazali su da je većina ispitanika upoznata sa pojmom društvene odgovornosti, dok je premali broj upoznat sa strategijom i praksom društveno odgovornog priređivanja igara u Hrvatskoj Lutriji. Premala je zastupljenost u medijima o pozitivnim aspektima igara na sreću kroz punjenje Državnog proračuna, sponzorstva i donacija. Sve to zajedno daje sliku, da je igranje igara na sreću jednako kockanju koje ima negativan predznak i donosi veliki gubitak. Priređivati igre na društveno odgovoran način znači zadovoljiti potrebe za igrama na sreću u sigurnim, zakonski ispravnim i tehnološki suvremenim uvjetima, nastojeći da se izbjegnu ili bar umanje eventualne štetne posljedice priređivanja igara na pojedinca i društvo.

igre na sreću ; društveno odgovorno poslovanje ; priređivanje igara na sreću ; standardi odgovornog priređivanja igara na sreću ; društvena odgovornost

Corporate responsibility – the case of Croatian lottery

lottery games ; corporate social responsibility ; making lottery games ; standards of making lottery games ; social responsibility