Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Opravdanost uvođenja sustava upravljanja kvalitetom malim poduzećima (CROSBI ID 415165)

Ocjenski rad | diplomski rad

Lucić, Josip Opravdanost uvođenja sustava upravljanja kvalitetom malim poduzećima / Mencer, Ivan (mentor); Ivančić, Valentina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2017

Podaci o odgovornosti

Lucić, Josip

Mencer, Ivan

Ivančić, Valentina

hrvatski

Opravdanost uvođenja sustava upravljanja kvalitetom malim poduzećima

Upravljanje kvalitetom je jedan od najvažnijih zadataka suvremenog menadžmenta i ona predstavlja vrlo kompleksan koncept u teoriji i praksi menadžmenta. Sve više joj se posvećuje pažnja i razvijaju se različite organizacije za standardizaciju. Kvaliteta mora biti opsežno definirana i nije dovoljno samo reći da je proizvod visoke kvalitete. Pažnja se mora fokusirati na kvalitetu svakog aspekta organizacije. Potrebe i zahtjevi kupaca se mijenjaju te je neophodno kreirati svrhu načine poboljšanja kvalite proizvoda i usluge s ciljem da poduzeće postane konkurentno. Danas se sustavni pristup upravljanja kvalitetom koristi u cijelom svijetu, zbog navedenog je certifikacija sustava općeprihvaćen jer je postala način dokazivanja sadašnjim i potencijalnim partnerima da će proizvod ili usluga zadovoljiti njegove zahtjeve prema kvaliteti. Dobro razvijen i održavan sustavni pristup upravljanja kvalitetom u poduzeću ima pozitivan doprinos k ostvarenju ciljeva poslovanja, poboljšavanju zadovoljstva i povjerenja kod kupaca, što na kraju utječe na cjelokupno poboljšanje poslovanja. Polazeći do činjenice da kvaliteta zadržava kupca i zahvaljujući upravo kvalitetom proizvoda ili usluge kupac će ostati vjeran dok osjeća da je proizvod ili usluga pouzdan i konzistentan. Zaključak ovog diplomskog rada da je poželjno da i mala poduzeća u uslužnim djelatnostima izgrađuju sustav upravljanja kvalitetom u svojem poslovanju kako bi kod kupaca stvarali osjećaj sigurnosti za učinjenu uslugu. Isto tako rezultati ukazuju da poduzeća koja imaju sustav upravljanja kvalitetom postižu veću učinkovitost u radu, bolju komunikaciju i odnos između poslovodstva i zaposlenika, te bolje financijske rezultate. Shodno tome, mala poduzeća uslužnih djelatnosti trebaju svoje poslovanje orijentirati na procesni i sustavski pristup upravljanju kvalitetom svojih postupaka i procesa

kvaliteta ; kvaliteta usluga ; sustav upravljanja kvalitetom ; poduzeće i vodna infrastruktura

nije evidentirano

engleski

The grounds for introducing a quality management system in small businesses

nije evidentirano

quality ; quality of service ; quality management ; company and water infrastructure

nije evidentirano

Podaci o izdanju

48

26.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija