Utjecaj unapređenja sustava upravljanja kvalitetom u hotelskom poduzeću (CROSBI ID 415166)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Mandek, Monika
Mencer, Ivan
Ivančić, Valentina
hrvatski
Utjecaj unapređenja sustava upravljanja kvalitetom u hotelskom poduzeću
Povijest kvalitete složena je i stara koliko i povijest čovječanstva. Ubrzanim razvojem tehnologije i unapređivanja poslovnih procesa dolazi do sve veće kontrole procesa u svrhu ostvarenja očekivane kvalitete proizvoda. U skladu s diplomskim radom sagleda se pojam kvalitete i sustava upravljanja kvalitetom u hotelskom poduzeću. Kvaliteta u hotelu prvenstveno se očituje kroz ostvarenje zahtjeva i potreba gostiju. Njihovo zadovoljstvo uslugom utječe na reputaciju hotela na turističkom tržištu, ali i među poslovnim partnerima. Kako bi se kvaliteta poboljšala i unaprijedila, uspostavlja se sustav upravljanja kvalitetom normom ISO 9001:2015 ( trenutno na snazi ). Taj sustav definira jasne i učinkovite ciljeve u smislu unapređenja sustava kvalitete u poduzećima. Kroz ovaj diplomski rad prikazan je upravo takav sustav upravljanja kvalitetom u hotelima koji pomaže hotelima opstanak na turbulentnom tržištu, te prevladavanje svih prepreka i zahtjeva od strane gostiju hotela. Na primjeru hotelskog poduzeća Maistra d.d. prikazuje se uspostavljanje sustava upravljanja kvalitetom te analizirajuju se objave i odgovori posjetitelja na postavljena anketna pitanja jednog od najposjećenijih Maistrinih hotela.
kvaliteta ; sustav upravljanja kvalitetom ; hoteli ; zadovoljstvo gostiju ; Maistra d.d
nije evidentirano
engleski
Improving the quality management system in a hotel company
nije evidentirano
quality ; quality management ; hotels ; quest satisfaction ; Maistra d.d.
nije evidentirano
Podaci o izdanju
44
26.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka