Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Intervencijski programi u STEM području: Analiza vrsta, teorijske utemeljenosti, ciljnih skupina, ishoda i načina vrednovanja intervencijskih programa u školskom i izvanškolskom okruženju (CROSBI ID 243900)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Burušić, Josip ; Blažev, Mirta ; Dević, Ivan Intervencijski programi u STEM području: Analiza vrsta, teorijske utemeljenosti, ciljnih skupina, ishoda i načina vrednovanja intervencijskih programa u školskom i izvanškolskom okruženju // Napredak (Zagreb), 158 (2017), 4; 481-502

Podaci o odgovornosti

Burušić, Josip ; Blažev, Mirta ; Dević, Ivan

hrvatski

Intervencijski programi u STEM području: Analiza vrsta, teorijske utemeljenosti, ciljnih skupina, ishoda i načina vrednovanja intervencijskih programa u školskom i izvanškolskom okruženju

Akronim STEM označava znanstveno područje koje u hrvatskoj znanstvenoj istraživačkoj tradiciji obuhvaća prirodoslovlje, tehnologiju, inženjerstvo i matematiku. Ovim preglednim radom sistematizirane su dostupne spoznaje o STEM intervencijskim programima u školskom kontekstu: strukturiranim programima kojima je cilj promjena percepcije, stavova i povećanje utjecaja na učenika kada je riječ o STEM školskim predmetima kao i o STEM zanimanjima. Razmotrene su i dostupne spoznaje o načinima vrednovanja učinaka STEM intervencijskih programa.

STEM ; intevnecijski programi ; vrednovanje programa ; učinkovitost intervencije u obrazovanju

nije evidentirano

engleski

STEM intervention programs in school and out- of-school settings: overview, practices and challenges

nije evidentirano

STEM ; STEM programs ; STEM evaluation ; effectiveness of program in education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

158 (4)

2017.

481-502

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Psihologija