Intervencijski programi u STEM području: Analiza vrsta, teorijske utemeljenosti, ciljnih skupina, ishoda i načina vrednovanja intervencijskih programa u školskom i izvanškolskom okruženju (CROSBI ID 243900)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Burušić, Josip ; Blažev, Mirta ; Dević, Ivan
hrvatski
Intervencijski programi u STEM području: Analiza vrsta, teorijske utemeljenosti, ciljnih skupina, ishoda i načina vrednovanja intervencijskih programa u školskom i izvanškolskom okruženju
Akronim STEM označava znanstveno područje koje u hrvatskoj znanstvenoj istraživačkoj tradiciji obuhvaća prirodoslovlje, tehnologiju, inženjerstvo i matematiku. Ovim preglednim radom sistematizirane su dostupne spoznaje o STEM intervencijskim programima u školskom kontekstu: strukturiranim programima kojima je cilj promjena percepcije, stavova i povećanje utjecaja na učenika kada je riječ o STEM školskim predmetima kao i o STEM zanimanjima. Razmotrene su i dostupne spoznaje o načinima vrednovanja učinaka STEM intervencijskih programa.
STEM ; intevnecijski programi ; vrednovanje programa ; učinkovitost intervencije u obrazovanju
nije evidentirano
engleski
STEM intervention programs in school and out- of-school settings: overview, practices and challenges
nije evidentirano
STEM ; STEM programs ; STEM evaluation ; effectiveness of program in education
nije evidentirano