Upravljanje kvalitetom u e-obrazovanja na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci (CROSBI ID 415209)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Čanak, Nikolina
Jelenc, Lara
hrvatski
Upravljanje kvalitetom u e-obrazovanja na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci
Kvaliteta je vrlo apstraktan pojam jer kvalitetu svatko doživljava na svoj drugačiji način ali najjednostavnije rečeno kvaliteta je zadovoljstvo korisnika (Juran). U posljednje vrijeme kvaliteti se pridaje sve više pažnje, te postaje ključan faktor na tržištu. Kvaliteta u visokom obrazovanju se razlikuje od drugih uslužnih djelatnosti, uključenost studenata je sve veća, pa se može reći da svaki student drukčije percipira primljenu uslugu. Globalizacijom i razvitkom informatike razvija se i e-obrazovanje. Ono označava učenje i podučavanje suvremene tehnologije. Implementacijom e-obrazovanja u obrazovni sustav unaprijeđuje se kvaliteta i povećava konkurentnost. U Hrvatskoj implementacija e- obrazovanja započinje 2006. godine, ali se ne odvija jednako na svim sveučilištima. Ovaj rad ima za cilj istražiti i analizirati zadovoljstvo Ekonomskog fakulteta u Rijeci sa kvalitetom e-obrazovanja. Istraživanje je provedeno online anketom, te su svi podaci analizirani i deskriptivno i grafički prikazani. Istraživanjem je dokazano kako studenti posjeduju sve potrebne resurse, znanja i vještine za sudjelovanje u e-obrazovanju, te da su zadovoljni pruženom kvalitetom usluge i kvalitetom sadržaja.
kvaliteta ; visoko obrazovanje ; e-obrazovanje ; kvaliteta e-obrazovanja ; zadovoljstvo studenata
nije evidentirano
engleski
Quality management in the e-education of the Faculty of Economics in Rijeka
nije evidentirano
quality ; Higher Education ; e-education ; quality of e-education ; student satisfaction
nije evidentirano
Podaci o izdanju
56.
26.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka