Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Repozicioniranje Općine Svetvinčenat kao turističke destinacije (CROSBI ID 415211)

Ocjenski rad | diplomski rad

Orlić, Arijana Repozicioniranje Općine Svetvinčenat kao turističke destinacije / Jelenc, Lara (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2017

Podaci o odgovornosti

Orlić, Arijana

Jelenc, Lara

hrvatski

Repozicioniranje Općine Svetvinčenat kao turističke destinacije

Polazište za postizanje prepoznatljivosti na tržištu je definiranje jedinstvenog branda temeljenog na čvrstom identitetu. Najveći uspjeh postiže se isticanjem autentičnosti, odnos ulaganjem u ključne komponente razvoja. Turističke destinacije svoj razvoj ne mogu više temeljiti samo na komparativnim prednostima, već je nužno ulaganje u konkurentske prednosti. U Općina Svetvinčenat postoje neiskorišteni resursi koji omogućuju oblikovanje prepoznatljivih turističkih proizvoda. Analizom podataka prikupljenih istraživanjem ugleda i imidža Općine Svetvinčenat, utvrdili su se stavovi turista koji su posjetili ovu turističku destinaciju. Definirani su motivi dolaska, atraktivnosti pojedinih elemenata destinacije i ciljana skupina prema kojoj valja usmjeriti turističku politiku mjesta. Dostupnost informacija i pozitivna iskustva poznanika uvjetuju odabiru turističke destinacije. Marketinški stručnjaci ulažu velike napore u aktualizaciju dostupnih podataka, ažuriranje informacija u katalozima i brošurama zahtjeva visoke izdatke, pa se marketing u novije vrijeme usmjerava na online promociju i aktivnost društvenih mreža. Rezultati istraživanja pokazuju zadovoljstvo posjetitelja kulturnim nasljeđem, a Kaštel Morosini - Grimani, slovi kao okosnica razvoja turističke ponude. Ulaganjem u daljnju revitalizaciju kulturne baštine, utječe se na atraktivnost i povećanje prepoznatljivosti Općine Svetvinčenat na turističkom tržištu. Segmentacijom tržišta određena je ciljana skupina, time ulaganja u turističku ponudu moraju biti usmjerena na obitelji s djecom. Utvrđivanjem sadašnje pozicije na turističkom tržištu, i definiranjem ključa razvoja postavili su se temelji za repozicioniranje turističke destinacije. Cilj istraživanja bio je doći do podataka koji će u budućnosti omogućiti Općini Svetvinčenat veću poziciju na turističkom tržištu. Postizanjem veće atraktivnosti, turistička destinacije privukla bi veći broj posjetitelja te ostvarivala veće prihode. Istraživanjem se pokazalo da turizam kao razvojna grana ovog mjesta, omogućuje razvoj ostalih sektora koji su neposredno uključeni u pružanje turističkih usluga. Glavna misao istraživanja bila je potaknuti razvoj Općine Svetvinčenat na čvrstim temeljima, te pružiti mogućnost konkuriranja većim turističkim destinacijama smještenima niz istarski poluotok.

pozicioniranje ; repozicioniranje ; brand ; turistička destinacija ; imidž destinacije ; Općina Svetvinčenat ; istraživanje tržišta

nije evidentirano

engleski

Repositioning of the Municipality Svetvinčenat as a tourist destination

nije evidentirano

positioning ; repositioning ; brands ; tourist destination ; destination image ; community of Svetvinčenat ; market research

nije evidentirano

Podaci o izdanju

79

26.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija