Repozicioniranje Općine Svetvinčenat kao turističke destinacije (CROSBI ID 415211)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Orlić, Arijana
Jelenc, Lara
hrvatski
Repozicioniranje Općine Svetvinčenat kao turističke destinacije
Polazište za postizanje prepoznatljivosti na tržištu je definiranje jedinstvenog branda temeljenog na čvrstom identitetu. Najveći uspjeh postiže se isticanjem autentičnosti, odnos ulaganjem u ključne komponente razvoja. Turističke destinacije svoj razvoj ne mogu više temeljiti samo na komparativnim prednostima, već je nužno ulaganje u konkurentske prednosti. U Općina Svetvinčenat postoje neiskorišteni resursi koji omogućuju oblikovanje prepoznatljivih turističkih proizvoda. Analizom podataka prikupljenih istraživanjem ugleda i imidža Općine Svetvinčenat, utvrdili su se stavovi turista koji su posjetili ovu turističku destinaciju. Definirani su motivi dolaska, atraktivnosti pojedinih elemenata destinacije i ciljana skupina prema kojoj valja usmjeriti turističku politiku mjesta. Dostupnost informacija i pozitivna iskustva poznanika uvjetuju odabiru turističke destinacije. Marketinški stručnjaci ulažu velike napore u aktualizaciju dostupnih podataka, ažuriranje informacija u katalozima i brošurama zahtjeva visoke izdatke, pa se marketing u novije vrijeme usmjerava na online promociju i aktivnost društvenih mreža. Rezultati istraživanja pokazuju zadovoljstvo posjetitelja kulturnim nasljeđem, a Kaštel Morosini - Grimani, slovi kao okosnica razvoja turističke ponude. Ulaganjem u daljnju revitalizaciju kulturne baštine, utječe se na atraktivnost i povećanje prepoznatljivosti Općine Svetvinčenat na turističkom tržištu. Segmentacijom tržišta određena je ciljana skupina, time ulaganja u turističku ponudu moraju biti usmjerena na obitelji s djecom. Utvrđivanjem sadašnje pozicije na turističkom tržištu, i definiranjem ključa razvoja postavili su se temelji za repozicioniranje turističke destinacije. Cilj istraživanja bio je doći do podataka koji će u budućnosti omogućiti Općini Svetvinčenat veću poziciju na turističkom tržištu. Postizanjem veće atraktivnosti, turistička destinacije privukla bi veći broj posjetitelja te ostvarivala veće prihode. Istraživanjem se pokazalo da turizam kao razvojna grana ovog mjesta, omogućuje razvoj ostalih sektora koji su neposredno uključeni u pružanje turističkih usluga. Glavna misao istraživanja bila je potaknuti razvoj Općine Svetvinčenat na čvrstim temeljima, te pružiti mogućnost konkuriranja većim turističkim destinacijama smještenima niz istarski poluotok.
pozicioniranje ; repozicioniranje ; brand ; turistička destinacija ; imidž destinacije ; Općina Svetvinčenat ; istraživanje tržišta
nije evidentirano
engleski
Repositioning of the Municipality Svetvinčenat as a tourist destination
nije evidentirano
positioning ; repositioning ; brands ; tourist destination ; destination image ; community of Svetvinčenat ; market research
nije evidentirano
Podaci o izdanju
79
26.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka