Odrednice prihvaćanja tržišne orijentacije (CROSBI ID 26975)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Grbac, Bruno
hrvatski
Odrednice prihvaćanja tržišne orijentacije
Tržišna orijentacija je poslovna kultura i set aktivnosti koje kada djeluju objedinjeno bitno pridonose napretku gospodarskih i drugih subjekata. Tržišna orijentacija je i proces koji se prihvaća postupno i u dužem periodu. U radu se na osnovu rezultata istraživanja za stolom i na terenu raspravlja o čimbenicima koji utječu na stupanj prihvaćenosti tržišne orijentacije na način da se ista promatra kao inovacija. Definirane su tri grupe čimbenika: značajke inovacije, komunikacijski proces i modifikacija ponašanja.
Tržišna orijentacija, inovacija
nije evidentirano
engleski
Determinants Influencing Market Orientation Acceptance
nije evidentirano
Market Orientation, Inovation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
103-113-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Kakav regionalni razvitak treba Hrvatskoj
Sundać, Dragomir
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci
2001.
953-6148-20-x