Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Odrednice prihvaćanja tržišne orijentacije (CROSBI ID 26975)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Grbac, Bruno Odrednice prihvaćanja tržišne orijentacije // Kakav regionalni razvitak treba Hrvatskoj / Sundać, Dragomir (ur.). Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2001. str. 103-113-x

Podaci o odgovornosti

Grbac, Bruno

hrvatski

Odrednice prihvaćanja tržišne orijentacije

Tržišna orijentacija je poslovna kultura i set aktivnosti koje kada djeluju objedinjeno bitno pridonose napretku gospodarskih i drugih subjekata. Tržišna orijentacija je i proces koji se prihvaća postupno i u dužem periodu. U radu se na osnovu rezultata istraživanja za stolom i na terenu raspravlja o čimbenicima koji utječu na stupanj prihvaćenosti tržišne orijentacije na način da se ista promatra kao inovacija. Definirane su tri grupe čimbenika: značajke inovacije, komunikacijski proces i modifikacija ponašanja.

Tržišna orijentacija, inovacija

nije evidentirano

engleski

Determinants Influencing Market Orientation Acceptance

nije evidentirano

Market Orientation, Inovation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

103-113-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Kakav regionalni razvitak treba Hrvatskoj

Sundać, Dragomir

Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci

2001.

953-6148-20-x

Povezanost rada

Ekonomija