Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga lika u jačanju marke na primjeru Kodija (CROSBI ID 415241)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kruljac, Dario Uloga lika u jačanju marke na primjeru Kodija / Jelenc, Lara (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2017

Podaci o odgovornosti

Kruljac, Dario

Jelenc, Lara

hrvatski

Uloga lika u jačanju marke na primjeru Kodija

Ovaj rad definira pojam i vrste marke. Također, opisuje postupak izgradnje tržišne vrijednosti marke (goodwill) odabirom pravih elemenata marke, holistički pristup marki i stvaranje asocijacija prema marki. Sve više trgovačkih lanaca odlučuje se na stvaranje privatne robne marke. Poduzeće odabire prikladan naziv marke, a po želji logotip ili slogan. Za svoje proizvode poduzeće odabire pakiranje koje će ga diferencirati od konkurencije. Također, ovaj rad obrađuje postupak interakcije marke i potrošača kroz faze prerade informacija, senzornog marketinga i upravljanja emocijama. Navode se koraci odabira i ocjene kanala oglašavanja marke kao što su televizija, radio, tisak, billboard plakati, internet i sponzorstva. Pojedina poduzeća uvode lik, a ovaj rad raščlanjuje vrste likova, njihove karakteristike i opisuje postupak upravljanja likom. Cilj rada jest ispitati utjecaj lika na ciljanu publiku kroz pet zadanih hipoteza. Odabrani lik je Kodi, lik maloprodajnog lanca Konzum. Istraživanje se provodi na četrdeset i pet ispitanika grupiranih u tri starosne skupine. Alat koji se koristi u istraživanju je upitnik prilagođen provođenju istraživanja putem smartphone-a. Rezultati istraživanja ukazuju na opadajući trend uloge lika kao savjetnika za kupovinu. S druge strane, lik kao animator publike i sredstvo stvaranja ugode u komunikaciji s potrošačima i dalje predstavlja uspješan marketinški alat u privlačenju i zadržavanju potrošača.

marka ; goodwill ; lik ; upravljanje potrošačima ; marketinški kanali oglašavanja

nije evidentirano

engleski

The role of character in strengthening the brand by example of Kodi

nije evidentirano

brand ; goodwill ; character ; consumer management ; marketing advertising channels

nije evidentirano

Podaci o izdanju

64.

26.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija