Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Donošenje odluke o impulzivnoj kupnji na tržištu odjeće (CROSBI ID 415321)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Orak, Sara Donošenje odluke o impulzivnoj kupnji na tržištu odjeće / Mencer, Ivan (mentor); Vujičić, Maja (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2015

Podaci o odgovornosti

Orak, Sara

Mencer, Ivan

Vujičić, Maja

hrvatski

Donošenje odluke o impulzivnoj kupnji na tržištu odjeće

Predmet završnog rada je istraživanje ponašanja potrošača u kupovini s naglaskom na donošenje odluke o impulzivnoj kupnji na tržištu odjeće.

impulzivna kupnja, tržište odjeće, donošenje odluka

nije evidentirano

engleski

Decision making about impulsive shopping in the clothing market

nije evidentirano

impulsive shopping, clothing market, decision making

nije evidentirano

Podaci o izdanju

34

14.07.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija