Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketinška koncepcija poslovanja i značaj upravljanja odnosima s klijentima (CROSBI ID 415322)

Ocjenski rad | diplomski rad

Pereša, Nataša Marketinška koncepcija poslovanja i značaj upravljanja odnosima s klijentima / Frančišković, Ivan (mentor); Vujičić, Maja (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2015

Podaci o odgovornosti

Pereša, Nataša

Frančišković, Ivan

Vujičić, Maja

hrvatski

Marketinška koncepcija poslovanja i značaj upravljanja odnosima s klijentima

U radu se ističe važnost korištenja CRM sustava u poslovanju, a osnovni problem istraživanja predstavlja potreba za jačanjem osviještenosti poslovnih subjekata o važnosti implementacije CRM sustava.

marketinška koncepcija poslovanja, upravljanje odnosima s klijentima, lojalnost klijenata

nije evidentirano

engleski

Business marketing concept and the importance of managing customer relations

nije evidentirano

business marketing concept, customer relationship marketing, customer loyality

nije evidentirano

Podaci o izdanju

51

16.07.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija