izvor podataka: crosbi
!
Marketinška koncepcija poslovanja i značaj upravljanja odnosima s klijentima (CROSBI ID 415322)
Ocjenski rad | diplomski rad
Pereša, Nataša
Marketinška koncepcija poslovanja i značaj upravljanja odnosima s klijentima / Frančišković, Ivan (mentor); Vujičić, Maja (neposredni voditelj).
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2015
Podaci o odgovornosti
Pereša, Nataša
Frančišković, Ivan
Vujičić, Maja
hrvatski
Marketinška koncepcija poslovanja i značaj upravljanja odnosima s klijentima
U radu se ističe važnost korištenja CRM sustava u poslovanju, a osnovni problem istraživanja predstavlja potreba za jačanjem osviještenosti poslovnih subjekata o važnosti implementacije CRM sustava.
marketinška koncepcija poslovanja, upravljanje odnosima s klijentima, lojalnost klijenata
nije evidentirano
engleski
Business marketing concept and the importance of managing customer relations
nije evidentirano
business marketing concept, customer relationship marketing, customer loyality
nije evidentirano
Podaci o izdanju
51
16.07.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove