Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Računalno razmišljanje i programiranje u Pythonu (CROSBI ID 15662)

Autorska knjiga | priručnik | domaća recenzija

Budin, Leo ; Brođanac, Predrag ; Markučič, Zlatka ; Perić, Smiljana ; Škvorc, Dejan ; Babić, Magdalena Računalno razmišljanje i programiranje u Pythonu. Zagreb: Element, 2017

Podaci o odgovornosti

Budin, Leo ; Brođanac, Predrag ; Markučič, Zlatka ; Perić, Smiljana ; Škvorc, Dejan ; Babić, Magdalena

Gračan, Sandra ; Kadić, Edo

hrvatski

Računalno razmišljanje i programiranje u Pythonu

Ovaj priručnik prvenstveno je namijenjen učiteljima Informatike kao potpora za usvajanje osnova računalnog razmišljanja i programskog rješavanja različitih problema u aktualnom procesu inoviranja nastave Informatike u osnovnim školama. U uvodnim se poglavljima postupno uvode osnovni elementi programskog jezika koji se koriste kod oblikovanja računalnog programa: programske varijable, funkcije, naredbe pridruživanja, grananja i ponavljanja, tipovi podataka. Objašnjena su i osnovna načela izrade urednih i čitkih programa, kao što je grupiranje naredbi u programske funkcije, izrada modula i komentiranje dijelova programa. Svi programski elementi uvode se kroz jednostavne praktične primjere u kojima se pokazuje kako se računalno razmišljanje i matematičko promišljanje međusobno nadopunjuju pri rješavanju problema. U završnim se poglavljima kroz složenije primjere pokazuje kako se njihovom kombinacijom pripremaju računalni programi za rješavanje problema pa i za razumijevanje složenijih pojava u različitim područjima primjene.

rješavanje problema, algoritamsko razmišljanje, konstrukcionističko učenje, Python, STEM

nije evidentirano

engleski

Computational Thinking and Programming in Python

nije evidentirano

problem solving, algorithmic thinking, constructionist learning, Python, STEM

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Element

2017.

978-953-197-396-0

584

objavljeno

Povezanost rada

Računarstvo, Obrazovne znanosti