Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Glazbene aktivnosti u integriranoj i izvanučioničkoj nastavi prirodoslovlja (CROSBI ID 654802)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Popović, Ana ; Popović, Željko ; Bogut, Irella Glazbene aktivnosti u integriranoj i izvanučioničkoj nastavi prirodoslovlja // Zbornik radova naučnih konferencija Učiteljskog fakulteta na mađarskom nastavnom jeziku 2017. / Ivanović, Josip ; Borsos, Éva ; Námesztovszki, Zsolt et al. (ur.). Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2017. str. 673-682

Podaci o odgovornosti

Popović, Ana ; Popović, Željko ; Bogut, Irella

hrvatski

Glazbene aktivnosti u integriranoj i izvanučioničkoj nastavi prirodoslovlja

Posljednjih godina puno se paţnje posvećuje STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) sustavu obrazovanja. Program STEM obrazovanja razvijen je da bi se kod uĉenika razvile specifiĉne kompetencije potrebne za napredovanje u 21. stoljeću: kritiĉko mišljenje, problemsko razmišljanje, kreativnost i inovativnost, a osobito u podruĉju prirodoslovnih znanosti. U novije je vrijeme popularna ideja dodavanja umjetnosti u STEM programe, kao posljedica istraţivanja pozitivnih utjecaja bavljenja raznim vrstama umjetnosti na razvoj djece. Tako je nastao novi, STEAM sustav obrazovanja (Arts: umjetnosti). Istiĉe se nekoliko naĉina na koje se umjetnost moţe ukljuĉiti: kroz dizajn, glumu, govorništvo. Glazba se, iako su njeni pozitivni uĉinci na razvoj djece višestruko dokazani, malo spominje. Vaţnost izvanuĉioniĉke nastave u prirodoslovnim predmetima u osnovnoj školi je nesumnjiva. Izvanuĉioniĉka nastava koristi mogućnost interdisciplinarnoga povezivanja sadrţaja razliĉitih nastavnih predmeta. Pogodnost ovoga oblika nastave jest lakše i brţe uĉenje. U ovome se radu upućuje na neke mogućnosti ukljuĉivanja glazbenih aktivnosti u integriranu i izvanuĉioniĉku nastavu u podruĉju prirodoslovlja. Body percussion je praktiĉna aktivnost za izvanuĉioniĉku nastavu, a BAPNE metoda (Biomehanika, Anatomija, Psihologija, Neurologija, Etnomuzikologija) ima dokazane uĉinke u glazboterapiji kojom se postiţu izvrsni rezultati u poticanju fiziĉkog, mentalnog i socijalnog razvoja djece.

glazbene aktivnosti, STEAM sustav obrazovanja, integrirana i izvanuĉioniĉka nastava, prirodoslovlje

nije evidentirano

engleski

Musical activities in integrated and outdoor nature science teaching

nije evidentirano

musical activities, STEAM education system, integrated and outdoor teaching, nature science

nije evidentirano

Podaci o prilogu

673-682.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova naučnih konferencija Učiteljskog fakulteta na mađarskom nastavnom jeziku 2017.

Ivanović, Josip ; Borsos, Éva ; Námesztovszki, Zsolt ; Németh, Ferenc

Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici

978-86-87095-76-2

Podaci o skupu

11. međunarodna znanstvena konferencija, 6. metodička konferencija, 4. „IKT u obrazovanju" konferencija

predavanje

19.10.2017-21.10.2017

Subotica, Srbija

Povezanost rada

Interdisciplinarne prirodne znanosti, Obrazovne znanosti, Znanost o umjetnosti