Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kvaliteta suradnje, temeljne psihološke potrebe i dobrobit učitelja (CROSBI ID 59774)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Maras, Nevenka Kvaliteta suradnje, temeljne psihološke potrebe i dobrobit učitelja // Nastava i škola za net-generacije / Matijević, Milan (ur.). Zagreb, 2017. str. 277-314

Podaci o odgovornosti

Maras, Nevenka

hrvatski

Kvaliteta suradnje, temeljne psihološke potrebe i dobrobit učitelja

Cilj je ovog rada teorijsko-komparativnom analizom prikazati pojedina obilježja temeljnih psiholoških potreba, kvalitete suradnje te poslovnog i životnog zadovoljstva učitelja u osnovnim školama, kao i međusoban odnos tih koncepata. U radu su analizirane definicije, terminologija, obilježja, objašnjenja i klasifikacije kvalitete suradnje, temeljnih psiholoških potreba, zadovoljstva životom i zadovoljstva poslom učitelja. Potom su prikazani međusobni odnosi ovih analiziranih koncepata sa svrhom pružanja optimalnih objašnjenja i razumijevanja zašto bolja suradnja dovodi do bolje dobrobiti učitelja. Iz rezultata ove studije razvidno je na koji način sudjelovanje u suradničkom odnosu može doprinositi zadovoljenju temeljnih psiholoških potreba. Nadalje, pokazalo se da zadovoljenje temeljnih psiholoških potreba rezultira većom osobnom dobrobiti kod učitelja osnovne škole. Na kraju su prikazane i objašnjene implikacije rezultata ove studije na organizaciju nastave te cjelokupnu organizaciju škole.

kvaliteta suradnje ; temeljne psihološke potrebe ; osnovna škola ; učitelji

nije evidentirano

engleski

The quality of cooperation, basic psychological needs and the well-being of a teacher

nije evidentirano

quality of cooperation ; basic psychological needs ; primary school ; teachers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

277-314.

objavljeno

Podaci o knjizi

Nastava i škola za net-generacije

Matijević, Milan

Zagreb:

2017.

978-953-8115-20-2

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti, Pedagogija, Psihologija

Poveznice