Kvaliteta suradnje, temeljne psihološke potrebe i dobrobit učitelja (CROSBI ID 59774)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Maras, Nevenka
hrvatski
Kvaliteta suradnje, temeljne psihološke potrebe i dobrobit učitelja
Cilj je ovog rada teorijsko-komparativnom analizom prikazati pojedina obilježja temeljnih psiholoških potreba, kvalitete suradnje te poslovnog i životnog zadovoljstva učitelja u osnovnim školama, kao i međusoban odnos tih koncepata. U radu su analizirane definicije, terminologija, obilježja, objašnjenja i klasifikacije kvalitete suradnje, temeljnih psiholoških potreba, zadovoljstva životom i zadovoljstva poslom učitelja. Potom su prikazani međusobni odnosi ovih analiziranih koncepata sa svrhom pružanja optimalnih objašnjenja i razumijevanja zašto bolja suradnja dovodi do bolje dobrobiti učitelja. Iz rezultata ove studije razvidno je na koji način sudjelovanje u suradničkom odnosu može doprinositi zadovoljenju temeljnih psiholoških potreba. Nadalje, pokazalo se da zadovoljenje temeljnih psiholoških potreba rezultira većom osobnom dobrobiti kod učitelja osnovne škole. Na kraju su prikazane i objašnjene implikacije rezultata ove studije na organizaciju nastave te cjelokupnu organizaciju škole.
kvaliteta suradnje ; temeljne psihološke potrebe ; osnovna škola ; učitelji
nije evidentirano
engleski
The quality of cooperation, basic psychological needs and the well-being of a teacher
nije evidentirano
quality of cooperation ; basic psychological needs ; primary school ; teachers
nije evidentirano
Podaci o prilogu
277-314.
objavljeno
Podaci o knjizi
Nastava i škola za net-generacije
Matijević, Milan
Zagreb:
2017.
978-953-8115-20-2